ויראלי

כוכבת משחקי הכס: "אלו היו הימים הגרועים בחיי"

בראיון שהעניקה לווג בריטניה התייחסה סופי טרנר לגירושיה מהזמר ג'ו גונאס: "היו ימים שלא ידעתי אם אחזיק מעמד". על השמועות לפיהן יצאה כל ערב והגרוש שמר על הילדות שיתפה: "הרגשתי כאילו צפיתי בסרט על החיים שלי, שלא אני כתבתי והפקתי"
מערכת ice | 
סופי טרנר (צילום אינסטגרם: sophiet)
כוכבת משחקי הכס שהייתה נשואה עד לאחרונה לג'ו גונאס אחד מחברי להקת "האחים ג'ונאס", סופי טרנר שיתפה אמש (רביעי) בראיון לווג בריטניה את הקשיים איתם נאלצה להתמודד כחלק מהגירושים המאוד פומביים שחוותה מכוכב הפופ, תוך מחשבה בלתי פוסקת על טובת בנותיה.
הגירושים שהחלו בצורה ידידותית למראית עין כאשר השניים החליטו כי טובת ילדותיהן הקטנות היא מעל לכול, התדרדרו במהירות כאשר טרנר הגישה תביעה בה דרשה שבנותיה יעברו להתגורר עימה באנגליה בטענה כי זה מה שסיכמו עליו עם ג'ונאס טרם הגירושים.
בראיון, התייחסה טרנר לתקופת גירושיה: "אלו היו הימים הגרועים בחיי. היו ימים שלא ידעתי אם אחזיק מעמד". על הפרסומים לפיהם היא יוצאת בכל לילה בזמן שבעלה לשעבר מטפל בילדות אמרה "זה בלתי נתפס באיזו קלות אנשים ימציאו דברים על סמך תמונה. תמונה אומרת אולי אלף מילים אבל זה לא הסיפור שלי. הרגשתי כאילו צפיתי בסרט על החיים שלי - שלא אני כתבתי, לא הפקתי וגם לא כיכבתי בו. זה היה מזעזע. אני עדיין בהלם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה