ויראלי

שריינו את התאריך: כוכבת הרשת תינשא לחברה מספסל הלימודים

ליאל אלי פרסמה הערב הזמנת "Save The Date" מיוחדת עבור אורחיה: תמונה משותפת שלה ושל בעלה לעתיד, מהימים בהם למדו בכיתה י"ב, באותו בית ספר תיכון
רוני שיינר | 
ליאל אלי ושי עמר (צילום אינסטגרם)
כוכבת הרשת ליאל אלי, שתינשא בחודש יוני הקרוב לבן זוגה שי עמר, פרסמה הערב (שבת) הזמנת "Save The Date" מקורית במיוחד עבור אורחיה: תמונה משותפת של שניהם מהימים בהם למדו באותו בית ספר תיכון. 
אלי ועמר התארסו בחודש אוגוסט האחרון, אחרי קצת פחות משנה של זוגיות. לשניים עבר משותף: הם הכירו כאמור עוד בתקופת התיכון ויצאו במשך חמש שנים. לאחר מכן הם נפרדו והמשיכו כל אחד בדרכו, עד שנפגשו שוב והחליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות, שבסופו של דבר השתלם. 
 
אלי ועמר יינשאו ב-18 ביוני 2024 בפני שמונה מאות מוזמנים, במתחם האירועים גבריאל בנס ציונה. הזוג עדיין לא עדכנו לגבי הופעת אורח, אבל אל תפסלו אופציה של הופעה של הזמרת נסרין קדרי: 

ליאל אלי בהופעה של נסרין קדרי (צילום: עומרי לוי)
ביום רביעי האחרון הופיעה קדרי בהיכל מנורה, כשבמהלך ההופעה בישרה כי היא נמצאת בהיריון שני מבעלה, רום שמיר. בין הנוכחים בקהל בהופעה הייתה אלי, זאת לאחר שבינה לבין נסרין פרץ בפברואר האחרון ריב מתוקשר, בעקבות ביקורת שאלי העבירה על הזוגיות בין נסרין לבין בעלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה