ויראלי

טיסה מהגיהנום: נוסעת התפרעה ודפקה על דלת הטייס, שלא נותר חייב

דרמה גדולה התרחשה בטיסה  של חברת ג'טסטאר מאוסטרליה לאינדונזיה, כאשר אחת הנוסעות החלה להתפרע במטוס ודפקה על דלת הטייס, זאת לאחר שהאשימה נוסעת אחרת שגנבה לה את הפלאפון. הטייס החליט לא לשתוק וסובב את המטוס בחזרה למלבורן. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
דרמה גדולה התרחשה בטיסה הבוקר (שני) של חברת ג'טסטאר מאוסטרליה לאינדונזיה, כאשר אחת הנוסעות החלה להתפרע במטוס ודפקה על דלת הטייס, זאת לאחר שהאשימה נוסעת אחרת שגנבה לה את הפלאפון.
הטייס ממש לא נותר חייב והחליט להשיב את המטוס על עקבותיו אחרי שעה וחצי באוויר ונחת בחזרה באוסטרליה. בסרטונים מהטיסה שעלו לרשת החברתית טוויטר נראית אותה נוסעת משתוללת במטוס, צורחת על אותה נוסעת אותה האשימה בכך שגנבה לה את הפלאפון, כאשר מסביב עומדים נוסעים אחרים שנותרו המומים במיוחד מהסצנה הדרמטית.
בהצהרת החברה נכתב: "הקפטן החליט לחזור למלבורן כדי לקבל סיוע מהמשטרה הפדרלית האוסטרלית, לאחר שהנוסעת הפריעה אחרי כמעט שעתיים לתוך הטיסה. אנו יודעים שזו הייתה חוויה קשה עבור נוסעים אחרים וחברי הצוות שלנו, ואנו מודים לאלה שסייעו במצב. בשל הנסיבות, מספר אנשי צוות לא הצליחו להמשיך לטוס. בטיחות הלקוחות והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו".
בסופו של דבר, המטוס כאמור שב על עקבותיו בחזרה למלבורן, כאשר טיסה חדשה נקבעה למחר. לנוסעים שנפגעו מהאירוע ניתן מלון בו הם ילונו הלילה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה