ויראלי

קובי פרץ גורש מבסיס צבאי: "עוף מפה, נכנסת בלי אישור"

קובי פרץ הגיע לבסיס צבאי בצפון הארץ בכדי להופיע בפני חיילים. לאחר שנכנס לבסיס, כובתה מערכת ההגברה והחיילים נדרשו לעזוב את האולם. בין פרץ לקצין צה"ל התפתח עימות מילולי, במהלכו צעק הקצין לעבר פרץ: "נכנסת בלי אישור, עכשיו תצא מפה"  
רוני שיינר |  1
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן, פלאש 90/ דוד כהן)

הזמר קובי פרץ, שמופיע בהתנדבות בבסיסים ברחבי הארץ מתחילת המלחמה, הגיע לבסיס צבאי בצפון הארץ בכדי להופיע בפני חיילים. אולם בכניסה לבסיס פרץ עוכב, תוך ניסיון למנוע את כניסתו פנימה. לאחר שכבר נכנס לבסיס, כובתה מערכת ההגברה והחיילים נדרשו לעזוב את האולם.  

בתיעוד שפרסם העיתונאי רן בוקר, נראה עימות חריף בין פרץ לבין קצין צה"ל. פרץ נראה כשהוא מגורש מהבסיס תוך קריאות "עוף מפה, נכנסת בלי אישור, עכשיו תצא מפה", ופרץ בתגובה מכנה את הקצין שמעורב בתקרית "אידיוט". 
 


עדת ראייה שנכחה במקום סיפרה לאתר ynet כי הסיבה בגללה גורש פרץ היא קריאותיו בהופעות "שיישרף לכם הכפר".

כדי להוכיח כי אכן הוזמן מראש, הציג פרץ הזמנה שנשלחה אליו מהגדוד ואת תעודת ההוקרה שהיה אמור לקבל בסיום ההופעה. מטעמו של פרץ נמסר לאתר ynet: "בעודו על הבמה מול קהל החיילים, האחראים במקום הורידו את השאלטר וכיבו את החשמל במזיד. מדובר באירוע חמור שלא יעבור בשתיקה. על האחראים בצה"ל להיכנס לתמונה ולטפל מיד באירוע המביך הזה". 
מדובר צה"ל נמסר: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצירים המקובלים בהתאם לפקודות והמדיניות בצה"ל, על כן הזמר התבקש לעזוב. נסיבות והתנהלות המעורבים באירוע ייבדקו והנהלים יחודדו". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט לא נתפס
    צהל 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למה? לכל דבר יש דרך . הצבא שלנו והצירים המרכזיים במידה אם זה תקשורת,הנהגה פנימית של הצבא שמקדשים את חיי האוייבים שלנו . ומסכנים את חיילנו ואת אזרחינו . זה פשוט לא נתפס , חוסר הגיון מוחלט
    סגור