ויראלי

רוסלנה רודינה פותחת הכל: "מדינה של פראיירים, איפה אנחנו?"

רודינה שיתפה את דבריה הכואבים על הפיגוע הרצחני ששוב גבה חיים של ישראלים תמימים: “איפה אנחנו!? איפה אנחנו חיים? מה קורה פה? אם זה לא יטופל בחומרה. תקשיבו, לא תישאר לנו מדינה!"
מערכת ice |  1
רוסלנה רודינה (צילום מייגן מימון)
הפיגוע ליד מעלה אדומים שוב תפס את מדינת ישראל לא מוכנה, כולל גם את רוסלנה רודינה שהסבירה עד כמה היא לא יכולה יותר עם המצב הקיים במדינה וממש נהיה לנורמה, בפיגוע המחריד נרצח צעיר ו-11 נפצעו על ידי מחבלים.
רודינה כתבה בצורה ברורה על הנושא: “ועכשיו אני רוצה רגע להתייחס לעניין של הפיגוע, כי אי אפשר לעבור לסדר היום ולהמשיך. תקשיבו די, אנחנו מדינה של פראיירים. חייבים לקחת להם את האזרחות. אין סיכוי בעולם שקורה דבר כזה ובאותו הרגע לא מפרקים להם את הבית עם המשפחה שלהם ועם הילדים שלהם ומגרשים אותם מהארץ”.

עוד היא המשיכה בביקורת החריפה: “אין סיכוי בעולם שאנשים יוצאים לעבודה ולא חוזרים! אין דבר כזה, איפה אנחנו חיים!? אנחנו באמצע המלחמה ובתוך המלחמה הזו, עדיין הם מרשים לעצמם לקום כאן ולעשות לנו טבח כל יום”.
לסיום רודינה סיימה את דבריה הכואבים על הפיגוע הרצחני ששוב גבה חיים של ישראלים תמימים: “איפה אנחנו!? איפה אנחנו חיים? מה קורה פה? אם זה לא יטופל בחומרה. תקשיבו, לא תישאר לנו מדינה!”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל העולם פראיירים
    עמית 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לאן לברוח
    סגור