ויראלי

מושיק גלאמין מבקש סיוע: "זה ממש מציק, איך פותרים את זה?"

מושיק גלאמין פנה הבוקר לעוקבים שלו, וביקש עזרה במציאת פתרון למטרד רעש אותו הוא חווה בביתו: "השכנה שמתגוררת מעלי הולכת בביתה על עקבים. זה ממש מציק". 
רוני שיינר | 
נתניהו ומושיק גלאמין בסרטון המדובר של הבחירות (צילום מסך: מתוך הסרטון) (צילום צילום מסך: מתוך הסרטון)
המעצב והמגיש מושיק גלאמין עבר לאחרונה יחד עם בן זוגו להתגורר בדירה חדשה. הבוקר גלאמין שיתף את עוקביו כי הוא חווה מטרד רעש מהדירה שמעליו וכי אינו יודע כיצד לפתור את הבעיה. 
"הכל היה מושלם, התאקלמנו, ואז הסתבר שהשכנה מלמעלה אוהבת ללכת על עקבים. שיתף גלאמין. "אף פעם לא הייתה לי מעלי שכנה, אז לא הבנתי כמה זה מציק". 

הוא המשיך וכתב: "זה ממש מציק כשהולכים עם עקבים בדירה מעליך. מה אפשר לעשות? למישהו יש פתרון באמת מועיל? בן זוגי ניגש אליה, אמר לה, ביקש ממנה. היא אמרה לו 'אני הולכת בבית שלי, מותר לי'. תכלס צודקת, מותר לה. אבל זה ממש מציק". 
שמו של גלאמין עלה לכותרות בנובמבר האחרון, כאשר חטף ביקורת קשה לאחר שהגן על רבקה מיכאלי. השחקנית התראיינה לגל"צ וסיפרה כי היא, בניגוד לחברתה גילה אלמגור, נשארת חברה בארגון 'בצלם' וכי מדאיגה אותה ההתעמרות של המתנחלים בפלסטינים בדרום הר חברון.
חודש אחרי, התראיין גלאמין על הזוגיות שלו עם בן זוגו הערבי: "להיות ערבי ישראלי זה לא פשוט. בהתחלה היה לנו קשה, אבל הוא עושה לי רק טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה