מדדים ומחקרים

בית הדין בהאג: זה הנושא החם של השבוע - וכך הגיבו הגולשים

על פי חברת MIG Ai, הנושא המדובר של השבוע הוא בית הדין הבינלאומי בהאג. הנושא זכה ל-27,303 אזכורים ברשתות החברתיות אשר גרפו 36,352 תגובות ו-425,712 לייקים
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צהל)
על רקע הדיון הדרמטי שמתנהל בימים אלו בבית הדין הבינלאומי בהאג, אשר נערך בשל האשמת דרום אפריקה את ישראל ב"פשעי מלחמה ורצח עם" במהלך מלחמת "חרבות ברזל", חברת MIG Ai, אשר מתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, חשפה כי הנושא המדובר של השבוע בכלי התקשורת השונים הוא האג.
על פי חברת MIG Ai, הנושא המדובר זכה ל-868 אזכורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו ול-137 אזכורים בעיתונות הכתובה. מלבד זאת, חברת הניטור וניתוח המידע התקשורתי ציינה  כי נרשמו 638 אזכורים באתרי החדשות, 27,303 אזכורים ברשתות החברתיות אשר גרפו 36,352 תגובות ו-425,712 לייקים.
בפלטפורמת טוויטר, הציוף של איש התקשורת והעיתונאי חיים לוינסון גרף לא מעט לייקים ותגובות. בציוץ שפרסם בשבוע הנוכחי, כתב לוינסון: "אפקט האג: אתמול באינטרנט הזמנתי כרטיס טיסה לאמסטרדם. בקופה גיליתי שהעיר בה בחרתי נמצאת בהולנד. החזרתי לדף הקודם וקניתי כרטיס לאנטליה".
 
ציוץ נוסף שזכה ללייקים ותגובות רבים, הוא הציוץ של משתמשת טוויטר, סמדר הילה שמואלי, שכתבה: "אפקט האג: אתמול בסוּפּר שמתי בעגלה צנצנת מיונז. בקופה גיליתי שהמוצר בו בחרתי מיובא מהולנד. החזרתי למדף ולקחתי תלמה ישראלי".
 
ברשת החברתית "טיק טוק", הסרטון שזכה ללא למעט לייקים ותגובות, הוא הסרטון שפרסמה תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", שבה נצפו החיקויים של צמד הזמרים נס וסטילה, מבצעים את הלהיט שלהם "חרבו דרבו", אשר עלה לראש טבלת הדירוגים ביוטיוב ובספוטיפיי בחודש האחרון.
 
@eretz.nehederet

חרבו דרבו על הראש שלכם, נס וסטילה מגיעים לבית המשפט בהאג

♬ original sound - ארץ נהדרת
סרטון נוסף שעלה לרשת החברתית "טיק טוק" וגרף לא מעט לייקים ותגובות, הוא הסרטון של אושיית הרשת דביר איילת השחר, אשר פרסם סרטון הומוריסטי לבית המשפט הבינלאומי בהאג.
ברשת החברתית "אינסטגרם", הפוסט שזכה ללייקים ותגובות רבים מצד העוקבים הוא הפוסט של "rona clogs",   שפרסמה את אביה של החטופה ששבה לביתה, אמילי האנד אשר התראיין לכלי תקשורת זר והביע את צערו על שאר החטופים שמוחזקים בשבי חמאס.
 
פוסט נוסף שעלה לרשת החברתית וגרף לייקים ותגובות רבים הוא הפוסט של אדווה בנו, שכתבה: "כפיר ביבס התינוק החטוף בן שנה. המון מילים עם משמעות בלתי נתפסת, היא בלתי נתפסת במיוחד כשהעולם נותר אדיש, כשהאו"ם דן בהפסקת אש, כשבית הדין בהאג עוסק בתביעה מופרכת על רצח עם".
 
ברשת החברתית "פייסבוק" הפוסט שזכה ללא מעט תשובת לב הוא של איציק כהן, שהעלה תוכן המוריסיטי  לעמוד הקהילה הפשוטוטעות".
פוסט נוסף שגרף לא מעט תגובות ושיתופים, הוא של רותם זילבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה