מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ממשיך להוביל, עומר אדם בחוץ

על פי נתוני הדירוג של תחנות הרדיו בארץ, האמן שצבר הכי הרבה השמעות השבוע הוא אייל גולן שלמעשה מוביל את הרשימה שבוע שני ברציפות עם 643 השמעות. באמנים הבינלאומים, הביטלס נמצאים בראש הרשימה. ומהם השירים המושמעים ביותר?
מערכת ice |  4
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס, freepik, vecteezy)
לפי דירוג נתוני השבוע החולף של תחנות הרדיו בישראל, אייל גולן נמצא בראש הרשימה עם 643 השמעות, שבוע שני רצוף שהוא במקום הראשון. במקום השני נמצא שלמה ארצי עם 511 השמעות, עקף ב-20 השמעות בלבד את המקום השלישי והמכובד אליו הגיע אריק איינשטיין ז"ל. שרית חדד במקום הרביעי עם 416 השמעות, הזמר שסוגר את החמישיה הוא שלומי שבת עם 403 השמעות.
בראש טבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו השבוע, נמצא שירו החדש והמרגש של ליאור נרקיס "בסוף הכל יהיה בסדר" שיצא ברוח המלחמה וזכה ל-161 השמעות. במקום השני נמצא אליעד, עם השיר "בסוף עוד ניפגש" עם 116 השמעות. את המקום השלישי והרביעי חולקים איתי לוי ותמיר גרינברג, שחלקו גם עונה בתוכנית "הכוכב הבא" בתור שופט ומתמודד ב2021. שירו של איתי לוי "אין לי מקום אחר"  ותמיר גרינברג גם הוא הוציא שיר ברוח המלחמה הנקרא "BRING YOU HOME" והוא בשיוויון עם השיר של איתי לוי, עם 105 השמעות. את הרשימה סוגר שיתוף הפעולה המיוחד בין הפרוייקט של עידן רייכל לגידי גוב, עם 104 השמעות – "כל יום מחדש".
במקום הראשון ברשימת האמנים הבינאלומיים המושמעים בתחנות הרדיו נמצאים הביטלס האגדיים עם 143 השמעות, במקום השני נמצאת להקת קולדפליי עם 124 השמעות. במקום השלישי הגיע אלטון ג'ון עם 100 השמעות בדיוק, הייצוג הנשי ברשימה מגיע במקומות 4 ו-5 אותו תופסות אדל עם 84 השמעות וריהאנה עם 80.

חמשת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר בשבוע האחרון בתחנות הרדיו הם כולם מבוצעים על ידי נשים, וכל השירים קיבלו עזרה קטנה בהפיכת השיר לוויראלי באמצעות אפליקציית טיקטוק. את המקום הראשון קוטפת טייט מקריי עם שירה הקליט "Greedy" שצבר 37 השמעות. במקום השני נמצא השיר "Water" שהגיע ל-29 השמעות, השיר התפוצץ בטיקטוק וגם זכה לרמיקס מהראפר טראוויס סקוט. אל המקום השלישי הגיע השיר "Strangers" של הזמרת קניה גרייס עם 25 השמעות. בשיוויון במקומות הרביעי והחמישי נמצאות שתי הכוכבות מיילי סיירוס ודוג'ה קאט עם תיקו 21 בין השירים שלהם "Paint the town red" ושירה של מיילי "Flowers".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אצלי אין זמר מס 1 שהוא מזרחי
    פיני 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלהסלסלנים עם ה-עין וה-חת הגרוניות הם זמרי חתונות עלובים וזה במקרה הטוב. אין היום זמרים! פעם היו אריק איינשטיין ונורם גאון ובני אמדורסקי וצביקה פיק ושמשון בר-נוי ובועז שרעבי ואריק סיני וצמד הפרברים. היום כולם זה המיץ של הזבל.
    סגור
  • 3.
    זמר מס' 1 יש רק 1 ??????
    ב. 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן זמר מס'1
    סגור
  • 2.
    מי זה עומר אדם סתם ששון שם את כולם בכיס הקטן שלו (ל"ת)
    שי 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תראו מה זה
    בן אלתארץ 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פדופיל בראש רשימת השמעות?
    סגור