מדדים ומחקרים

אנטרה ביו מסכמת רבעון: הפסד נקי של 2.4 מיליון דולר

אנטרה ביו דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, שהסתיים בהפסד נקי של 2.4 מיליון דולר, לעומת  בהשוואה ל-3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
בורסה (צילום vecteezy)
Entera Bio Ltd, (נאסד"ק: ENTX), ("אנטרה" או "החברה"), מובילה בפיתוח פפטידים וחלבונים טיפוליים הניתנים דרך הפה, דיווחה היום (שלישי) על עדכוני חברות ותוצאות כספיות לרבעון השלישי שהסתיים ביום 30 בספטמבר 2023.
נכון ל-30 בספטמבר 2023, לאנטרה היו מזומנים ושווי מזומנים בסך 7.6 מיליון דולר. החברה צופה כי משאבי המזומנים הקיימים שלה יספיקו כדי לעמוד בדרישות התפעוליות הצפויות שלה לרבעון השלישי של 2024, הכולל את ההון הדרוש למימון הפעילות השוטפת שלנו, כולל השלמת מחקר שלב 1 PK הקשור לפלטפורמת הדור החדש שלנו והמחקר המשותף GLP-2/OXM שאנו עורכים עם OPKO.
הוצאות המחקר והפיתוח בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2023 ו-2022 עמדו על כ-1.4 מיליון דולר. ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2023, נרשמה עלייה של 0.4 מיליון דולר בהוצאות קליניות עבור מחקר שלב 1 PK שלנו הקשור לפלטפורמת הדור החדש שלנו ופורמולציות חדשות עבור EB612, אשר קוזזה על ידי ירידה של 0.3 מיליון דולר בחומרים ועלויות ייצור וירידה של 0.1 מיליון דולר בהוצאות תגמול מבוסס מניות.
הוצאות הנהלה וכלליות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2023 הסתכמו ב-1.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.5 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2022. הקיטון של 0.5 מיליון דולר נבע בעיקר מירידה של 0.3 מיליון דולר בשכר טרחה מקצועי ויועצים אחרים ומירידה של 0.2 מיליון דולר בעלויות ביטוח D&O.
ההוצאות התפעוליות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2023 הסתכמו ב-2.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.9 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2022.
ההפסד הנקי הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, או 0.08 דולר למניה רגילה (בסיסית ומדוללת), בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2023, בהשוואה ל-3.1 מיליון דולר, או 0.11 דולר למניה רגילה (בסיסית ומדוללת), בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2022.
מירנדה טולדנו, מנכ"לית אנטרה, סיפרה: "כיום, לאחר למעלה משנה של טרנספורמציה וביצוע איתנים, אנטרה עומדת כחברת פפטיד אוראלי מובילה.  מטרתנו היא להעביר חמש תוכניות בעלות ערך גבוה, ראשונות מסוגן, שלב 1 עד שלב 3, למרפאה עד סוף 2025".
"טכנולוגיה המשנה והקניינית שלנו מעכבת בו זמנית פירוק אנזימטי במערכת העיכול ומייצרת באופן עקבי זמינות ביולוגית של פפטידים, באמצעות פורמט טבליה פשוט (בקוטר של כ-6 מ"מ). כל אחת מתוכניות הפפטיד האוראלי שלנו נבחרה בקפידה בהתבסס על יישור הפלטפורמה והמשימה שלנו לפתח בהצלחה טיפולים שעומדים להפוך לבחירה מספר אחת עבור מטופלים. חשוב לציין שלאנטרה יש מספיק מזומנים בהישג יד כדי לאפשר קריאות מפתח ממאמצי הרחבת הצינור המשמעותיים שלנו בשנה הקרובה".
"עם פפטיד EB613 (PTH פומי (1-34) המוכן לשלב 3 שלנו, אנו שואפים לשנות את חייהן של חולות אוסטאופורוזיס, החל מ-200 מיליון נשים ברחבי העולם שנמצאות בסיכון לשברים. אנו בוחנים גם את השימוש הפוטנציאלי ב- EB613 להאצת ריפוי שברי מאמץ עקב אימונים ספורטיביים או צבאיים בעצימות גבוהה. תוכנית EB612 שלנו שמטרתה לפתח טיפול חלופי פעם ביום (PTH פומי (1-34) פפטידים) לחולים הסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס, מחלה הפוגעת גם בנשים באופן לא פרופורציונלי, נבדקת באמצעות דור חדש של הפלטפורמה שלנו".
"בספטמבר 2023, הכרזנו על שיתוף פעולה טרנספורמטיבי עם OPKO Health, Inc. ("OPKO") המרחיב את טכנולוגיית המסירה האוראלית שלנו לשני פפטידים נוספים: GLP-2 לטיפול בתסמונת המעי הקצר, ואוקסינטומודולין, אגוניסט GLP-1 / גלוקגון ממוקד כפול, לטיפול בהשמנת יתר", אמרה גב' טולדנו
"בנימה נפרדת, ברצוננו להודות למשתפי הפעולה, השותפים ובעלי המניות שלנו ברחבי העולם על שהושיטו יד במהלך ששת השבועות האחרונים מאז פרוץ המלחמה בישראל כדי להבטיח את שלומם של הצוות שלנו ויקירינו. אנטרה מאכלסת מו"פ, חלקם אנשי ייצור ואנשי מפתח ברחבי ישראל, לצד הפונקציות הקליניות, שרשרת האספקה, הרגולציה ואחרות שלנו בארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי".
"בעוד כל הצוות שלנו באנטרה "בטוח" וממשיך לעמוד ביעדים; כולנו מושפעים עמוקות מהמצב הנוכחי. אנטרה עומדת לצד ישראל וזכותה להגן על אוכלוסייתה המגוונת של אזרחים ותושבים יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים. כולנו מאוחדים בהגנה ובשמירה על המדינה ההטרוגנית והדמוקרטית שלנו", אמרה טולדנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה