מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון בפסגה למרות שהפסידה מאות מיליוני דולרים

דירוג עשירי השבוע בעולם על פי מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ואיתו גם דירוג עשירי ישראל: מרים אדלסון נותרה ב-50 הראשונים למרות הפסדי עתק, אייל ועידן עופר מפסידים, האחים בוכמן מרוויחים. ומה קורה עם רומן אברמוביץ'?
מערכת ice | 
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
דירוג עשירי השבוע בעולם על פי מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ואיתו גם דירוג עשירי ישראל, כאשר האישה העשירה בישראל, מרים אדלסון, ממשיכה לשמור על הפסגה למרות הפסדים של 247 מיליון דולר, כשהונה האישי מוערך כעת ב-31.5 מיליארד דולר כשהיא עדיין מדורגת ב-50 הראשונים כשהיא ממוקמת במקום ה-44.
אייל עופר שומר על המקום השני ברשימה אחרי שהפסיד השבוע רק 2 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-18.9 מיליארד דולר כשהוא ממוקם במקום ה-88 בעולם. מיד אחריו ממוקם אחיו של אייל, עידן עופר, כשהוא הפסיד סכום גבוה יותר מאחיו של 38 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-14 מיליארד דולר והוא מדורג במקום ה-121 ברשימת עשירי העולם של "פורבס".
המיליארדר הישראלי רוסי רומן אברמוביץ' מדורג במקום הרביעי ברשימה אחרי שהפסיד 200 אלף דולר השבוע והונו מועדך כעת ב-9 מיליארד דולר, כשהוא מדורג במקום ה-233 הכללי. מי שסוגרים את החמישייה הראשונה הם האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהכניסו השבוע 15 מיליון דולר והונם מוערך כעת ב-6.9 מיליארד דולר והם במקום ה-372 העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה