מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם ואייל גולן בקרב צמוד, נועה קירל מתדרדרת

הדירוג השבועי של שירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי: "תיק קטן" ממשיך לכבוש את פסגת השירים המושמעים ביותר, עדן חסון קופץ למקום השני על חשבון נועה קירל שמתדרדרת למקום הרביעי. אייל גולן עוקף את עומר אדם באמנים המושמעים ביותר, אך אדם שומר על פסגת האלבומים המושמעים ביותר. הדירוג המלא
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
הדירוג השבועי של שירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי כבר כאן, אך אין הרבה חדש תחת השמש, כאשר הלהיט של נס וסטילה, "תיק קטן", ממשיך להוביל במקום הראשון של השירים המושמעים ביותר השבוע עם 311,879 האזנות. מלבד זאת, ישנם מספר שינויים במיקומים.

מי שקופץ מספר מקומות ומגיע למקום השני, ממש בצמוד לתיק קטן, הוא השיר "לאהוב אותך כל יום" של דולי ופן ועדן חסון שצבר 306,040 האזנות. במקום השלישי נותר השיר "רונדלים" של סטטיק עם 269,824 האזנות. נועה קירל ופוראבר תל אביב יורדים מהמקום השני למקום הרביעי, אחרי שהשיר שלהם "פרובוקטיבית, צבר 266,892 האזנות. במקום החמישי וסוגר את הרשימה - "אהבה" של אושר כהן עם 214,607 האזנות.
בגזרת האלבומים הכי מואזנים השבוע, אין שינויים: "סוף העולם" של עומר אדם במקום הראשון, האלבום החדש של סטטיק "לירז" במקום השני, אייל גולן והאלבום הנפלא "2023" במקום השלישי, "אין עולם" של יסמין מועלם במקום הרביעי ומי שסוגר את החמישייה הפותחת של האלבומים הכי מואזנים בשבוע האחרון בספוטיפיי הוא האלבום "האמת" של אודיה.

ברשימת האמנים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי: עדן חסון שומר על הפסגה, אייל גולן קופץ למקום השני על חשבון עומר אדם, טונה במקום הרביעי ומי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא אושר כהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה