מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: נועה קירל מודחת, מי עקף את עומר אדם?

הדירוג השבועי של שירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי: "תיק קטן" ממשיך להיות השיר המושמע ביותר, נועה קירל ויוניקורן מודחים. עדן חסון עוקף את עומר אדם ברשימת האמנים המושמעים ביותר, ואיזה אלבום הוא המושמע ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל?
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום ערן לוי, freepik)
הדירוג השבועי של שירות המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי כבר כאן, אך אין הרבה חדש תחת השמש. הלהיט של נס וסטילה, "תיק קטן" ממשיך להוביל במקום הראשון של השירים המושמעים ביותר השבוע עם 339,225 האזנות. 
במקום השני נותר השיר "פרובוקטיבית" של נועה קירל ופוראבר תל אביב עם 288,239 אלף האזנות, אחריו "רונדלים" של סטטיק במקום השלישי עם 278,820 האזנות, במקום הרביעי "לאהוב אותך כל יום" של דולי ופן ועדן חסון שגרף 277,123 האזנות, ובמקום החמישי, מדיח את נועה קירל ויוניקרן מהחמישייה הפותחת השיר "אולטראס וגופיוס" של אנה זק ואיתי גלו עם 188,431 האזנות.
ברשימת האלבומים המואזנים ביותר השבוע אין כלל שינויים: "סוף העולם" של עומר אדם ממשיך לשמור בגאון על הפסגה, "לירז" של סטטיק במקום השני, "אין עולם" של יסמין מועלם, "2023" של אייל גולן במקום הרביעי, "האמת" של אודיה סוגר את הרשימה במקום החמישי.
ברשימת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי, מהפך: עדן חסון עוקף את עמר אדם ועולה למקום הראשון על חשבונו. בשאר המקומות אין שינויים, כאשר אייל גולן במקום השלישי, טונה במקום הרביעי, וסוגר את החמישייה הפותחת - אושר כהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה