מדדים ומחקרים

מישורים ברבעון חזק: עלייה דו-ספרתית ב-NOI מנכסים זהים

החברה, רושמת ברבעון הכנסות של כ-33 מיליון שקל, ביחס להכנסות של כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-18%
מערכת ice | 
אמיר תמרי ואלון וקסמן (צילום ליאת פדרמן)
מישורים, בשליטת אלכס שניידר ובניהולו של אלון וקסמן, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2023, עם המשך צמיחה בכלל הפרמטרים הפיננסיים.
החברה, העוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב, רושמת ברבעון הכנסות של כ-33 מיליון שקל, ביחס להכנסות של כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, נתון המשקף גידול של כ-18%. ה-NOI (סולו מורחב) גדל ברבעון בכ- 14.3% ביחס לרבעון אשתקד והסתכם בכ-24 מיליון שקל, ה-NOI מנכסים זהים (סולו מורחב) גדל ברבעון בכ- 10.6% והסתכם בכ-20.9 מיליון שקל.
 
ה-FFO (סולו מורחב) גדל ברבעון בכ- 45%, ביחס לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ- 11.2 מיליון שקל. הכנסות החברה המאוחדות עם סקייליין רושמות צמיחה של כ-11% לכ-123 מיליון שקל. מנגד, הוצאות המימון נטו צמחו מ-15 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-27 מיליון שקל ברבעון הנוכחי, עיקר העלייה בעקבות עליית הריבית והמדד בישראל. הרווח הנקי יורד ל-1.4 מיליון שקל, בעקבות תוצאות סקייליין והעלייה בעלויות המימון.
למרות סביבת המאקרו המאתגרת ממשיכה מישורים לשמור על איתנות פיננסית כשברשותה יתרת מזומנים של 180 מיליון שקל, לעומת כ-171 מיליון שקל בסוף הרבעון הקודם, ויחס החוב הפיננסי נטו ל-Cap עומד על 52%. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עלה במהלך הרבעון לכ-730 מיליון שקל (21 שקל למניה), ביחס לכ-712 מיליון שקל (20.4 שקל למניה) בסוף דצמבר 2022.
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים מסר: "אנו שמחים על התוצאות הטובות אשר הושגו חרף סביבת המאקרו המאתגרת. הצגנו ברבעון זה צמיחה דו ספרתית ב-NOI מנכסים זהים, לצד המשך גידול בשיעורי התפוסה בנכסים בישראל ובארה"ב, דבר המהווה עבורנו עדות נוספות לאיכות הפורטפוליו ויציבותו. הנכסים שלנו בארה"ב הם בעיקר מרכזים מסחריים המספקים שירותים יום יומיים עם שוכרים לטווח ארוך. בישראל, תיק הנכסים מאופיין בשעורי תפוסה גבוהים ובשוכרים מגוונים ויציבים. אסטרטגיית השבחת הנכסים שלנו ומכירתם ברווח הון משמעותי הוכיחה את עצמה לאורך השנים, ובפרט בשנה האחרונה עם מספר רכישות ומכירות מוצלחות שביצענו. בכוונתנו להמשיך לפעול באחריות, תוך שמירה על רמות המינוף הקיימות ואיתנות פיננסית גבוהה."
עו"ד אמיר תמרי, יו"ר הדירקטוריון הוסיף: "השוק וסביבת הריבית הנוכחית בעולם אכן מאתגרים את כלל ענף הנדל"ן ובכללם, גם אותנו. במציאות זו, שהינה יותר מאתגרת בטווח הנראה לעין, נמשיך לחפש נכסים הזדמנותיים אשר בהם ניתן לממש באופן מוצלח את אסטרטגית השבחת הנכסים שלנו. וזאת במקביל ליכולת שלנו לממש נכסים שהבשילו ברווח משמעותי. ההיסטוריה הכלכלית מלמדת שבמשברים יהיו גם הזדמנויות והחברה ערוכה למצוא אותם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה