מדדים ומחקרים

קרדיט סוויס חושף: 68 מיליארד דולר נמשכו ברבעון הראשון

הבנק השוויצרי קרדיט סוויס פרסם את  הדוחות שלו לרבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי 68 מיליארד דולר נמשכו ממנו ברבעון הראשון, לאחר שכבר היה על סף פשיטת רגל וחולץ ברגע האחרון 
מערכת ice | 
בנק קרדיט סוויס (צילום shutterstock)
הבנק השוויצרי קרדיט סוויס פרסם היום (שני) את הדוחות שלו לרבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי 68 מיליארד דולר נמשכו ממנו ברבעון הראשון של שנת 2023, לאחר שכבר היה על סף פשיטת רגל, חולץ ברגע האחרון על ידי המדינה, ונרכש על ידי המתחרה הגדול שלו - בנק UBS.
עוד לפי הדוחות שהוציא, הבנק רשם רווח של 12.43 מיליארד פרנק שוויצרי (10.35 מיליארד דולר) ברבעון הראשון של 2023, אחרי מחיקה של 15 מיליארד פרנק מאג"ח AT1. ההפסד המתואם לפני מס הגיע ל-1.3 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון הזה. בעקבות האיחוד עם UBS, זה יהיה הדוח האחרון שהבנק מפרסם אחרי 167 שנה. כזכור, בנק קרדיט סוויס רשם הפסד נקי שנתי של 7.3 מיליארד פרנק שוויצרי בשנת 2022, כולל הפסד של 1.4 מיליארד ברבעון הרביעי בלבד.
עוד עולה מהדוח כי סך הנכסים המנוהלים של קרדיט סוויס ירדו ל-502.5 מיליארד פרנק בסוף מרץ, לעומת 707 מיליארד שדווחו בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, צוין בדוח כי מרבית הלקוחות החלו למשוך כספים משום ששני בנקים אחרים, סיליקון ואלי וסיגנצ'ר בנק, עמדו אז בעין הסערה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה