מדדים ומחקרים

נועה קירל בהישג אדיר: זכתה ברשימת היפים והנכונים של ישראל

נועה קירל ממשיכה לחגוג את השנה האדירה שעוברת עלייה אחרי שזכתה ברשימת 50 היפים והנכונים של ישראל לשנת 2023. גם אופירה אסייג, עדן פינס, משה נוסבאום, נירו לוי וליאור רז בפנים. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום אינסטגרם)
נועה קירל רושמת את השנה הגדולה בחייה. כוכבת הפופ הישראלית בת ה-22 כבשה פסגות רבות, תייצג את ישראל באירוויזיון 2022 בייערך במאי בבריטניה עם השיר "יוניקורן", מילתה מפה לפה את פארק הירקון עם אחד מהמופעים הגדולים בהיסטוריה של מדינת ישראל ועוד.
ועכשיו, לנועה קירל יש תואר נוסף, אחרי שזכתה במקום הראשון ברשימת 50 היפים והנכונים של "פנאי פלוס" בישראל שהתפרסמה לאחרונה. בנוסף לקירל, הרשימה מגוונת ומסקרנת במיוחד, והיא לא על פי סדר.
מי שעוד נכנסו לרשימה המכובדת לשנת 2023 של פנאי פלוס הם: אברם ארנסון, אגם בוחבוט, אודיה אזולאי, אופירה אסייג, אוראל צברי, אורנה ואמיר בנאי בנה, שחולקים ביחד את הכבוד, אושר כהן, איציק כהן, איתי לוי, ירדן ג'רבי, אנה זק, אסף גרניט וגורי אלפי.
מי שעוד נכנסו לרשימה בתור זוג הם גורי אלפי ובתו השחקנית אמה, גיא פינס, דיאן שוורץ, דנה אינטנשיונל, דניאל עמית, דנית גרינברג, הפשוטע - בר אלמליח, טלי אורן, טליה עובדיה, יהודה לוי, יונתן מרגי, יעל שלביה, לירון וטלי כרקוקלי, ליאור רז, מיה דגן, מיה לנדסמן, מישל גרציג, משה נוסבאום, נורוז, נירו לוי, נלי תגר, נעומי לבוב, סאן מזרחי, נרקיס, סטפן לגר, סנדרה שדה, ספיר אביסרור, עדן פינס, עומר ירדני, עומר נודלמן, עילאי מ'פמן, קורין גדעון, קים אור אזולאי, שחר חיון ושי זנקו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רשימת המכובדים
    אהובה 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת את מי זה מעניין...??? אם אופירה אסייג החרטטנית מופיעה ברשימה מה זה אומר על שאר הרשימה ????
    סגור
  • שטויות.
    נינה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שטויות וזיבולי מח.ראבק!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    למי אכפת
    למיאכפת 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ל מ י א כ פ ת???????
    סגור