מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק רואה את הפסגה מתרחקת

דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס: אילון מאסק רשם איבוד משמעותי להונו וראה את ברנאר ארנו בורח במקום הראשון עם פער של יותר מ-50 מיליארד דולר ממנו
מערכת ice |  1
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס פורסם כמדי שבוע כאשר ברנאר ארנו, שעקף לאחרונה את אילון מאסק, ממשיך לשמור על המקום שלו בפסגה עם הון מוערך של 190.4 מיליארד דולר, כשהכניס לכיסו השבוע כמעט 10 מיליארד דולר
אילון מאסק, שהיה במשך תקופה ארוכה האיש העשיר בעולם בפער גדול מאוד ואיבד את מקומו, רשם השבוע ירידות גדולות במיוחד בשיעור של כ-7 מיליארד דולר בדרך להון של 138.4 מיליארד דולר בלבד.
במקום השלישי ברשימה, ההודי העשיר בעולם, גאוטם אדאני, שרשם הכנסות השבוע ירידה של כ-3 מיליארד דולר בדרך ל-124.6 מיליארד דולר. וורן באפט שומר על מקומו הרביעי כשגם הוא רושם הכנסות מדהימות השבוע של כמיליארד דולר, והונו מוערך ב-108.7 מיליארד דולר. 
מי שסוגר את החמישייה הפותחת של עשירי העולם הוא ג'ף בזוס, שירד מעט השבוע בדרך להון של 106.4 מיליארד דולר. האישה העשירה בעולם היא פרנסואה בנקורט מאיירס שעלתה למקום ה-12 עם 75.4 מיליארד דולר. עידן עופר הישראלי הצבר העשיר בעולם עם 9 מיליארד דולר שמספיקים למקום ה-207.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל בלוף.
    השרפרף. 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל השווי הוא לו היו מוכרים את האחזקות שלהם. קרי מניות. אז תפסיקו לבלבל את המוח אין להם באמת את הסכומים הנ''ל בעו''ש
    סגור