מדדים ומחקרים

מכורים לקפה בבוקר? הכירו את התחליפים המושלמים שיעירו אותכם

שותים קפה בבוקר? הינה חמישה תחליפים שיכולים לעזור לכם להתעורר: שייק ירוק, מי קוקוס, קפה חמאתי, תה ירוק ומשקה בשם חלק מוזהב. אז איך זה עובד?
מערכת ice | 
קפה (צילום freepik)
רוב האנשים בישראל שותים קפה כדי לקבל בוסט של אנרגיה כדי להתעורר, בעיקר בבוקר. אבל האם באמת הגוף זקוק לקפה כדי לעורר את המוח שלכם? ב-N12 חשפו עוד חמש דרכים מומלצות לקבל אנרגיה בבוקר דרך משקאות.
הראשונה שבהן, היא לשתות שייק ירוק על הבוקר. שייק מלא בעלים וירקות ירוקים עשיר בסיבים ומופחת סוכרים בהשוואה לפירות אחרים. קפה חמאתי (בולטפרוף) הוא דרך נוספת לקבל בוסט של אנרגיה בבוקר. קפה עתיר חמאה וקוקוס (שקיבל את שמו כתוצאה ממתכון שפיתחה חברת Bulletproof האמריקאית) מסוגל להקפיץ את רמות האנרגיה שלכם. 
עוד דרך מצוינת היא שתיית מי קוקוס לפני הצהריים. הם עשירים בחומרים תזונתיים, חומרים נוגדי חמצון ואלקטרוליטים, ויש ש בהם הרבה אשלגן, המסייע לאזן את רמות הנוזלים בגוף ואת מערכת העצבים. דרך נוספת היא לשתות תה ירוק.  בתה ירוק יש המון חומרים נוגדי חמצון ושאר חומרים תזונתיים שמסוגלים לספק ולעזור לתפקוד המוחי.
דרך אחרונה ויעילה היא שתיית חלק מוזהב לפני השינה. רגע לפני שאתם משתקים את המערכות, לגמו את המשקה הזה (חלב קוקוס עם כורכום, ג'ינג'ר ופלפל שחור), שיש לו יכולות אנטי דלקתיות, מסוגל להקל חרדה ולשפר את איכות השינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה