מדדים ומחקרים

מרימים גבה? תחזית הטרנדים בפלסטיקה ואסתטיקה רפואית

מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית חוזים מה צפוי להיות פופולארי בשנת 2023: ממתיחת פנים, דרך הצרת קו מותניים ועד הרמת גבות
מערכת ice | 
כירורגיה פלסטית (צילום האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית)
שנת 2023 צפויה להביא איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית. מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים מה צפוי להיות פופולארי יותר השנה.
מתיחות פנים לייט - בניתוחים זעיר פולשניים המתבצעים בהרדמה מקומית ישנן תוצאות הנוטות להיראות טבעיות יותר בניגוד למתיחות פנים גדולות. השיטה מאפשרת החלמה קצרה מאוד ומתאימה גם לצעירות וצעירים יחסית. מתיחת פנים כזו נקראת גם מיקרוליפט וכוללת טיפול עדין לכל מרכיבי הפנים והצוואר, המתבצעים תוך בחינת שינוי מבנה הפנים מגיל הילדות במטרה להעניק מראה טבעי, רענן וצעיר. הניתוח מתבצע בעזרת חתכים נסתרים שלא נראים אפילו כאשר המטופלות אוספות את שיערן בקוקו, והמטופלים הגברים הולכים עם תספורות קצרות או מגלחים את ראשם.

הצרת קו מותניים - הניתוח מתבצע באמצעות שאיבת שומן מאזור המותניים והבטן. ההשפעה נשארת לכל החיים במידה ומקפידים על פעילות גופנית ותזונה נכונה. הניתוח מתמקד בשאיבת השומן מעט מעל קו החגורה וגם בגבול בין החלק התחתון של הגב לחלק העליון של העכוז בו קיים  אצל נשים וגברים רבים שני ריכוזי שומן ממוקדים המכונים באנגלית "Love handles" ובתרגום חופשי "ידיות האהבה". הניתוח מתבצע באופן יעיל ובטוח בהרדמה מלאה או מקומית.
הזרקת שומן - בניגוד לחומרי מילוי, בהזרקת שומן משתמשים בחומר הטבעי (שקיים בשפע יחסי) בגופם של המטופלות והמטופלים. השומן עובד עיבוד בקליניקה של הרופא ואז מוזרק בעדינות לאזורים בהם קיים מחסור בנפח. החומר לא מזוהה על ידי המערכת החיסונית כגוף זר ולכן לא נדחה על ידי הגוף. מלבד מילוי הנפח רקמת השומן המוזרקת כוללת תאי גזע המחדשים את העור. רוב השומן המוזרק נקלט במקום החדש ומתקבלת תוצאה שנשמרת לשנים רבות. 
הרמת גבות ומתיחת עפעפיים עליונים - הניתוח מעניק פתרון לצניחת העפעפיים העליונות והגבות היוצרים מראה מבוגר, עייף ואף מפריע לעיתים לראיה תקינה. מיקום הגבות וצורתן משנות את תכנון הניתוח. אצל נשים, הגבות יהיו ממוקמות מעל הרכס הגרמי של ארובת העין. לגברים, הגבות יהיו ממוקמות בגובה הרכס. הניתוח מחזיר חזות רעננה, צעירה וערנית יותר למטופלים ולמטופלות.
ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: "שנת 2023 מביאה איתה טרנדים של ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים הכוללים פעולות כירורגיות קטנות לקבלת מראה טבעי. מניסיוננו על אף שהשינוי אינו דרמטי, המראה המתקבל יכול לחולל שינוי משמעותי בדימוי הגוף ולהגביר את מידת הביטחון העצמי האושר הפנימי". 
הטרנדים החדשנים לשנת 2023 יוצגו בין היתר בקונגרס תל אביב 2023, הנחשב לכנס הגדול ביותר בארץ בתחומי הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית וייערך בפעם השלישית באפריל במלון הילטון תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה