מדדים ומחקרים

דירוג ice: חמש הנשים המובילות והמשפיעות בעסקים

לרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בתקשורת, בעסקים ובטלוויזיה | הפעם: ה-5 של ice בעסקים
מערכת ice | 
המשפיעות בעסקים (צילום יחצ)
השנה האחרונה הייתה יכולה להיות אחת השנים הגרועות של HOT: מנתח השוק של נטפליקס, עד האיום של דיסני פלוס והסטרימינג של קשת ו-RGE, ולמרות הכול טל גרנות, מנכל"ית קבוצת HOT מייצבת את הסירה למרות הטלטלות שחוותה ועוד אולי תחווה.
הוט הציגה מגוון שינויים משמעותיים השנה וחידושים עבור הלקוחות: שדרוג הממירים, השקעת עתק בתשתיות והפקה של עשרות הפקות מקור בעשרות מיליוני שקלים. הסדרות של הוט ממשיכות לכבוש את הצופים גם בשנת 2022, ונראה שלמרות הכול - התחרות עדיין חזקה מתמיד.
למרות סערת  תיאום המחירים, כמו גם הביקורות בציבור על עליית המחירים, שטראוס ממשיכה להתרחב ומחפשת דרכים יצירתיות להמשיך להתייחד בשוק קשוח: מעולם החדשנות והפודטק ועד הובלת העלאת קמפיינים למודעות לאלרגנים.
חברת שטראוס הינה חברת המזון הגדולה בישראל, ועל פי חברת הדירוגים דן אנד ברדסטריט, קבוצת שטראוס במקום השלישי מקרב יצרניות המזון המרוויחות בישראל. גם בשנת 2022, עופרה שטראוס מובילה את הקבוצה להישגים, ואם כבר יוקר המחיה - שטראוס התעקשה שלא להעלות מחירים למרות הביקורות שנשמעו כביכול עליה, ואף הוציאו הבהרה על כך.
מיקרוסופט ישראל מחקר-ופיתוח ערכה שינוי משמעותי השנה בישראל: המנכל"ית מיכל ברוורמן  הכריזה על מהלך מהפכני שהחברה מתכננת לשנים הקרובות מאוד: הכפלת כוח האדם הישראלי של החברה פי 2.5 והקמת שני קמפוסים חדשים ביעדים חדשים של החברה שיבנו בירושלים ובאר שבע. במילים אחרות: אלפי מקומות עבודה נוספים.
תחת כהונתה של ברוורמן, פועלת החברה  להרחיב את מעגל האוכלוסיות שיכולות לקחת חלק בתעשיית ההייטק והיא אף פועלת להגדיל את מספר הנשים, הערבים והחרדים שישתלבו במיקרוסופט
מנכל"ית קופת החולים הגדולה בישראל - כללית, נכנסה לתפקיד בתקופה המאתגרת ביותר בלב תקופת הקורונה. רלב"ג קיבלה את הקופה עם אלף אנשי צוות נעדרים בעקבות הגל החמישי, שחיקה של הצוות הרפואי לאחר תקופה ארוכה, ומחאת המתמחים.
אחד המהלכים הראשונים של המנכל"ית היה לייצב את ההנהלה עם שורה של מינויים וביקורת קשה של הוועד בדרישה לעצירת המינויים הפרסנוליים, אבל עמידתה היציבה אפשרה לקופת החולים לצלוח את התקופה הקשה גם בהצלחה. רלב"ג פרצה גבולות עבור נשים רבות בהיותה האישה הראשונה בתפקיד מזה 110 שנה.

האישה הראשונה של עולם הבנקאות, מביאה את הבנק הבינלאומי להביא פייט רציני אל מול מתחריו הגדולים. את שנת 2021 סיים הבנק עם ביצועים יוצאים מן הכלל והכפיל את הרווח הנקי שלו שהגיע ל-1.4 מיליארד שקל. 
מנכל"ית הבנק הבינלאומי בצמיחה בכל תחומי המיקוד האסטרטגים שהציבה:  צמיחה שבאה לידי ביטוי בגידול מואץ הן באשראי והן בנכסי לקוחות. הבנק גם בפיתוח של כלים טכנולוגיים כדי להיכנס לעולם הדיגיטל אל מול המתחרים.
סמדר ברבר-צדיק היא האישה השנייה שמונתה למנכ"ל בנק בישראל, והצעיר ביותר בארץ. מנכלי"ת הבינלאומי מאמינה בקידום נשים, ולדבריה אם חלק נכבד מחברי ההנהלה הן נשים, השווי של החברה עולה, התשואה של החברה עולה והסיכון יורד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה