מדדים ומחקרים

זו התוכנית ששיגעה את ישראל בחודש שעבר

רשימת הערכים הפופולאריים ביותר בישראל בחודש האחרון של 2021 מעידה שסדרה אחת וסרט אחד עניינו אותנו יותר מכל דבר אחר – אבל הערך שזכה לעניין הרב ביותר קשור לאירועים הרבה פחות מבדרים
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pexels)
"הזמר במסכה" היא לא רק התוכנית הכי נצפית בישראל לפי נתוני הרייטינג השנתיים של 2021 (מלבד משדרי הבחירות של חדשות 12) – היא גם התוכנית שהערכים הקשורים אליה בוויקיפדיה היו הנצפים ביותר בחודש האחרון של 2021, שבו כזכור נערך הגמר שלה: הערך של התוכנית עצמה נמצא במקום הרביעי בטבלת הערכים הנצפים; שי גבסו (הגורילה), שניצח בתחרות, נמצא במקום השני; שפיטה (השיבולת), שבמשך כל העונה חשבו השופטים שהיא אליאנה תדהר, במקום העשירי; נטע גרטי (הצדפה) במקום ה-15; עוז זהבי (הספגטי), שהגיע למקום השני, במקום ה-18; אליאנה תדהר, שכזכור היתה ההימור של השופטים לגבי השיבולת, במקום ה-36; מאור בוזגלו (הזיקית) במקום ה-53; נדב אבקסיס (השנאוצר) במקום ה-67; והשופט צדי צרפתי במקום ה-82.
 
עם זאת, הערך הנצפה ביותר בוויקיפדיה דווקא היה, כפי שקורה לעתים קרובות, קשור באירוע טרגי: הסופר והעיתונאי החרדי חיים ולדר, שהתאבד לאחר שעלו נגדו תלונות רבות על הטרדות מיניות.
מותג פנאי אחר שכבש את טבלת הערכים הנצפים בוויקיפדיה בחודש שעבר היה ספיירמן, בעקבות יציאת הסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" לבתי הקולנוע. הסרט עצמו נמצא במקום השלישי; "היקום הקולנועי של מארוול", שזה הסרט ה-27 בו, במקום החמישי; שמו של גיבור העל במקום ה-17; השחקן טום הולנד, שמגלם את גיבור העל בסרט, במקום ה-19; אנדרו גארפילד, (אזהרת ספוילר!!!)  שגם הוא מגלם בסרט את ספיידרמן, במקום ה-30; זנדאיה, המגלמת את חברתו של פיטר פארקר, במקום ה-33; הסרט הקודם בסדרה, "ספיידרמן: רחוק מהבית" במקום ה-41; "ספיידרמן בקולנוע" במקום ה-48; "ספיידרמן: השיבה הביתה" במקום ה-49; "ספיידרמן (סרט) במקום ה-68; וטובי מגווייר, (אזהרת ספוילר!!!), שגם הוא חוזר לדמות גיבור העל, במקום ה-73.
במקום השישי נמצא עשרה בטבת, יום הצום והקדיש הכללי שחל בחודש שעבר. מעניין לציין כי עשרה בטבת נכנס לעשירייה למרות שכמעט אך ורק דתיים מציינים אותו, בעוד "סילבסטר", "נובי גוד", "חג המולד", "חנוכה" (שהתחיל בנובמבר והסתיים בדצמבר), "ישו" ו"סילבסטר הראשון" מסתפקים במקומות 11, 12, 16, 38, 54, 55, בהתאמה.
הערך של מדינת ישראל, שנמצא באופן קבוע בעשירייה, לא נעדר ממנה גם הפעם, וממוקם במקום השביעי.
ובמקומות השמיני והתשיעי ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שתחקיר מסעיר חשף אודותיו כמה פרטים פחות מחמיאים, ורן דנקר, שהצטרף השנה כשופט לתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה