מדדים ומחקרים

הסדרות החמות של השנה: מי עבר את ליאור רז?

גוגל פרסמה את רשימות התכנים שהכי חיפשנו השנה - והסדרה הישראלית הראשונה של נטפליקס רק בחמישייה השנייה. מי נמצא בחמישייה הראשונה ואיזו זכיינית זכתה למיקומים גבוהים יותר - קשת 12, רשת 13 או כאן 11?
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
"בני אור" של יס היא הסדרה המחופשת ביותר בישראל בשנת 2021 – אבל זה היה ברור כבר מהכתבה על החיפושים החמים של השנה, שפרסמנו מוקדם יותר, ובה ציינו כי החיפוש אחר הפרק השלישי שלה לבדו עקף את החיפושים אחרי כל הפרקים של "הישרדות", וכמובן גם כל סדרה אחרת. אך גוגל פרסמה גם טבלה נפרדת, של הסדרות הכי מחופשות בישראל במהלך השנה האחרונה.
 
גם כאן, אחרי "בני אור" מגיעה סדרה של רשת 13 – אך לא "הישרדות", שאינה נחשבת לסדרה (הטבלה היא של תוכניות עלילתיות, בלי ריאליטי), אלא "בלקספייס", דרמת הפשע בכיכובו של גורי אלפי. במקום השלישי נמצאת "משחק הדיונון" של נטפליקס – בשגיאת כתיב, שלפי בדיקת ice אכן זכתה לכמות חיפושים כמעט כפולה מהשם התקני והרשמי שלה.
מקומות 4 ו-5 נתפסו על ידי שתי סדרות של תאגיד השידור הישראלי כאן: "חזרות" ו"המפקדת". אחריהן, במקום השישי, "להיות איתה" של אסי עזר, ששברה שיאי רייטינג בעונה האחרונה אך בחיפושים בגוגל נמצאת במקום לא מאוד גבוה, ובמקום השביעי דרמת הפשע "השוטרים" – שתי האחרונות של "קשת 12", שבטבלת החיפושים מפסידה לא רק לחברת הלוויין שעוברת לאט לאט לרשת, אלא גם למתחרה בעלת הרייטינג הנמוך יותר.
הסדרות האחרונות בעשירייה הן "עלומים" של התאגיד, "פגע וברח" של ליאור רז, אבי יששכרוף ונטפליקס, ו"מלכת היופי של ירושלים" של יס.
ברשימת הסרטים המסקרנים של השנה, המנצח הגדול הוא "לשחרר את שולי" של שלישיית "מה קשור"; אחריו הלהיטים ההוליוודיים "מהיר ועצבני 9", שהכניס בקופות בעולם כ-721 מיליון דולר; "האלמנה השחורה", שהכניס בעולם 376 מיליון דולר; "היורשת"; "שומר טינה", שהכניס 85 מיליון דולר; "ונום 2", שהכניס 482 מיליון דולר; "יחידת המתאבדים" שהכניס 167 מיליון דולר; הסרט הישראלי "זרים מושלמים" במקום השמיני; "חולית", שהכניס 383 מיליון דולר בעולם, בתשיעי; ו"לוקה" המצויר שהכניס 41 מיליון במקום העשירי.
רשימה נוספת שפרסמה גוגל היא השירים שהמילים שלהם היו הכי מחופשות השנה. כאן במקום הראשון "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, אחריו "קטן עלינו" של סטטיק וג'ורדי בביצוע מיטב אמני ישראל; "שקיעות אדומות" של עדן חסון; "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל יחד עם נטע ברזילי; "פרח נתתי לנורית" של שייגעצ; "אמן על הילדים" של חנן בן ארי; "גדל לי קצת זקן" של עדן חסון; "רוצה שלום" של רביב כנר; "יא 2" של טונה; ו"בית משוגעים" של רן דנקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה