נדל"ן ותשתיות

חיזוק לצה"ל: נמל המפרץ יתרום מכולות בטון ממוגנות

מדובר באמצעי הגנה משמעותי מפני איומים שונים. בשל העומס על משאיות ההובלה בימים אלו, הנמל סייע לאתר משאיות מתאימות שהסכימו לבצע את ההובלה בהתנדבות. גם בתקופת המלחמה הנמל ימשיך לפעול 24 שעות ביממה. ההנהלה: "מוכנים מבעוד מועד לאירוע חירום"
מערכת ice |  2
נמל המפרץ בימי מלחמת חרבות ברזל (צילום נמל המפרץ)
הנהלת נמל המפרץ תרמה לצה"ל עשרות מכולות ממוגנות. מדובר במכולות מלאות בטון השוקלות כ-20 טון כל אחת, ומהוות אמצעי הגנה משמעותי מפני איומים שונים. בשל העומס על משאיות הובלה בימים אלו, הנמל סייע לאתר משאיות מתאימות להובלת המכולות, שהסכימו לבצע את ההובלה בהתנדבות מלאה.
"אנחנו מגויסים באופן מלא למאמץ המלחמתי", נמסר מטעם הנהלת נמל המפרץ. "נעתרנו מייד לבקשת צה"ל לסייע עם המכולות הממוגנות, אשר מוכנות כאן בנמל מבעוד מועד כחלק מההיערכות לאירוע חירום. אנו מודים לעמיתינו בחברות התובלה על הירתמותם להובלת המכולות לצה"ל בהתנדבות מלאה, גם בעומס הקיים על משאיות ההובלה בימים אלו".

בהנהלת הנמל הדגישו כי הנמל ממשיך לפעול 24/7 במטרה לייצר הזרמה שוטפת של אספקה למשק הישראלי, ומצד שני, להמשיך את הייצוא עבור התעשייה הישראלית. עוד ציינו, כי הטכנולוגיה המתקדמת בנמל מאפשרת פריקת מכולות בשליטה מרחוק מחדרי בקרה ממוגנים, וכי נמל המפרץ הוקם בהתאם להנחיות מפורטות של פיקוד העורף והוא מצויד בכל האמצעים הנדרשים לצורך רציפות תפקודית גם בזמן חירום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בישראל זה קורה ( )
    פשש 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה עים מחולה יחולה ליהיות נגד הפגזה , עים המדינה המגוחכת שלנו מעוניינת במרחאות" להגן על אזרחי ישראל מציעה גם לתיקשורת והביטחון _ להפסיק עים כתבות ופירסומים מה הולך בארץ שלנו ומה עושים ולאן הולכים ואיזה מהלכים ומה שם המוצב והגדוד, המדייה פסיכית ותישאר ככה יחד עים הממשלה/ת ביטחון המדינה. ב ו ש ה ו.ח ר פ ה עלכים מסיתם ומראים למחבלים חיזבאללה אירן מיצרים ןאוד שונעים, מה קורה במדינתינו.
    סגור
  • 1.
    הסינים והאירנים מגחכים.... (ל"ת)
    דני 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור