נדל"ן ותשתיות

העיר הזו צובעת את כל הרחובות בכחול-לבן: זו הסיבה

עיריית רחובות יוצאת ביוזמה לחיזוק החוסן והרוח- במסגרתה מתבקשים כל תושבי העיר לתלות את דגלי ישראל על הבתים שלהם ועל הרכבים, כמו ביום העצמאות. במהלך הלילה נצבעה העיר רחובות בכחול-לבן עם מאות דגלים שקנתה ותלתה העירייה ברחבי העיר. במקביל, העירייה פנתה לתושבים וביקשה  כי יתלו דגלים על בתיהם ועל רכביהם
מערכת ice |  1
רחובות (צילום ויקיפדיה)
ברחובות יוצאים בהצהרה "חזקים ביחד": העירייה של העיר המבוקשת במרכז צובעת את רחובות העיר בצבעים כחול-לבן וקוראת לכלל תושבים, שמספרם נאבד בכ-140 אלף איש, לתלות דגלי ישראל בכל מקום אפשרי בעיר.
עיריית רחובות יוצאת ביוזמה לחיזוק החוסן והרוח- במסגרתה מתבקשים כל תושבי העיר לתלות את דגלי ישראל על הבתים שלהם ועל הרכבים, כמו ביום העצמאות. במהלך הלילה נצבעה העיר רחובות בכחול-לבן עם מאות דגלים שקנתה ותלתה העירייה ברחבי העיר. במקביל, העירייה פנתה לתושבים וביקשה  כי יתלו דגלים על בתיהם ועל רכביהם.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, מסר על הצעד שמבצעת העירייה בראשותו: "כחול ולבן זה הצבע שלנו וישראל היא המדינה שלנו, ואנחנו ננצח! יחד נהיה חזקים ומלוכדים ונעבור גם את הימים הקשים האלה".
עוד הוא הוסיף: "בשם כל תושבות ותושבי העיר, אני שולח חיבוק למשפחות ההרוגים, הנעדרים והפצועים, וביחד עם כל תושבי רחובות ולכל חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון שמסכנים את חייהם כדי שנוכל לחיות כאן בביטחון״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רחובות
    ע 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציונות וגאוה
    סגור