נדל"ן ותשתיות

תמכור את העסק: בורסת הקריפטו הגדולה בעולם עוזבת את רוסיה

ביננס מוכרת את מערכת בורסת הקריפטו שלה ברוסיה לחברה מקומית, "בלי אופציה לרכישה חוזרת"
מערכת ice | 
ביננס (צילום pixabay)
בורסת מטבעות הקריפטו ביננס (Binance), הודיעה היום (רביעי) שהיא תמכור את עסקיה ברוסיה לבורסה החדשה CommEX, מה שיהפוך אותה לחברה האחרונה שעוזבת את מוסקבה מאז שהמדינה פתחה במלחמה נגד אוקראינה.
ביננס, בורסת המטבעות הקריפטו הגדולה בעולם, לא חשפה פרטים פיננסיים על העסקה. מהחברה נמסר כי לא יהיו לה הכנסות מתמשכות מהמכירה, והיא גם לא תשמור על אופציה לרכישה חוזרת של מניות בעסק.
"כאשר אנו מסתכלים לעבר העתיד, אנו מכירים בכך שפעילות ברוסיה אינה תואמת את אסטרטגיית הציות לחוק ולכללים הבינלאומיים של ביננס", אמר היועץ המשפטי של החברה נח פרלמן, מבלי להתייחס למלחמה באוקראינה, שרוסיה מכנה "מבצע צבאי מיוחד".

ביננס אמרה גם כי כל הנכסים של המשתמשים הרוסים הקיימים אצלה בטוחים וכי יהיה תהליך מסודר להעברת משתמשים. תהליך המכירה יימשך עד שנה, הוסיפה.
CommEX היא בורסת מטבעות קריפטו מרכזית המגובה על ידי משקיעי הון סיכון, לפי אתר האינטרנט שלה. החברה השיקה את הבורסה שלה רק ביום שלישי.
חברות מערביות רבות, כולל רנו, של, מקדונלד'ס ואחרות, עזבו את רוסיה כשהן מוכרות את העסקים המקומיים לבעלים רוסיים, כדי כדי לשתף פעולה עם הסנקציות שהוטלו על רוסיה בעקבות פתיחת המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה