נדל"ן ותשתיות

המלון היוקרתי עומד למכירה: כמה תצטרכו לשלם עבורו?

קבוצת ההשקעות מירום, בראשה עומד היזם היהודי ויטלי בוריסוב, מעמידה למכירה את מלון The Island Concept שבכרתים תמורת 12.5 מיליון אירו
מערכת ice | 
מלון הבוטיק היוקרתי ביוון (צילום יח"צ)
קבוצת ההשקעות MIRUM (מירום), שבראשה עומד היזם היהודי ויטלי בוריסוב, מעמידה למכירה את מלון The Island Concept, שבאי היווני כרתים תמורת 12.5 מיליון יורו. המלון היוקרתי הכולל 15 חדרים וסוויטות, מתפרש על פני שטח של 6000 מ"ר, וממקום על גבעה קטנה בחצי אי משלו ובמפרץ חוף מרהיב בעירית החוף אגיוס ניקולאוס באי, והינו אחד ממלונות הבוטיק הבודדים באזור.
בהודעה בנושא נכתב: "100 מטר בלבד מפרידים בין אורחי המלון לחוף ים אינטימי, שמבליו הם בעיקר אורחי המלון. מסביבו של אתר הנופש תוכל למצוא צמחייה וסלעים ייחודים הצופים על פני הים, כולל מדרגות שמובילות את האורחים ממש אל החוף ולחווית אירוח על המים. בניית המלון במרחק כל כך קרוב אל היום, שהיום כבר לא אפשרית, יצאה לפועל הודות לכך שהחברה רכשה בניין קיים, והעבירה אותו שיפוץ מאסיבי ומשמעותי וחידשה את כל סביבתו".
כיום המלון כולל חדרים מרווחים ומעוצבים, הכוללים ג'קוזי חיצוני ומרפסות המשקיפות אל המפרץ והים. בתוך שטח המלון תוכלו למצוא ספא של המותג ז'רמיין דה קפוצ'יני עם מוצרי טיפוח יוקרתיים, חדר כושר מתקדם בשטח פתוח, מסעדת א'לה קארט בלו פיש, בר, שירותי קונסיירז', חוף פרטי, בריכה מחוממת, ועוד. הארכיטקטורה של המלון נשענת על קונספט של אסתטיקה מינימליסטית יוונית. קווים קלאסיים, לבן בוהק, כחול גרמני, גווני אדמה וחומרים טבעיים, יחד עם הנופים של הים האגאי.
 
מסביב לאתר הנופש, תוכלו למצוא חופי ים מבוקשים נוספים, כמו אלמריוס, אמודארה הנמצא במרחק של 800 מטר, חוף אמוס במרחק של 1.5 ק"מ, את אגם ווליסמני, בתי קפה, מסעדות ומוזיאונים, כשהנסיעה משדה התעופה הבינלאומי הרקליון למלון, תארך פחות מ-45 דקות. במקביל, בימים אלה נבנה שדה תעופה בינלאומי חדש בהרקליון, בהשקעה של מעל ל-500 מיליון יורו, שצפוי להיפתח בסוף 2027, ונמצא במרחק של כ-25 דקות נסיעה מהמלון.
ויטלי בוריסוב, מייסד קבוצת מירום, אמר: "בקיץ האחרון אנחנו עדים לביקושי שיא למקומות הלינה והאירוח היוקרתיים שאנחנו מציעים בכרתים, בשילוב של יוקרה ואותנטיות, שלאט לאט כבר נעלמים מהעולם. בימים אלה, אנחנו מעמידים למכירה את מלון ה-The Island Concept, שכולל חדרים מפוארים, בריכת שחייה, מסעדות, בר וספא יוקרתיים, על חוף שהוא כמעט פרטי לאורחי המלון עם נוף יוצא דופן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה