נדל"ן ותשתיות

תקלת חשמל נרחבת: זו העיר בה נרשמים שיבושים

צוות של חברת חשמל בדרכו לאיתור ופתרון התקלה בקריית ארבע. עוד פורסם בהודעה לציבור: "לפרטים נוספים ניתן לפנות בכל עת למוקד חברת חשמל במספר 103"
מערכת ice | 
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)

שחזור למה שקרה לפני חודש? תקלת חשמל נרחבת נרשמה בשעה האחרונה, כאשר הערב (שבת) מורגשים שיבושים בהספקת חשמל למספר בתים בשכונת רמת ממרא בקריית ארבע.

עוד דווח על ידי חברת החשמל כי בשעה זו, צוות של חברת חשמל בדרכו לאיתור ופתרון התקלה. עוד פורסם בהודעה לציבור: "לפרטים נוספים ניתן לפנות בכל עת למוקד חברת חשמל במספר 103".
 



כזכור, בתחילת חודש יוני האחרון, בשל מזג האוויר הקשה, שהביא עימו שיאי טמפרטורות ברחבי הארץ, כולל 45 מעלות באזור אשדוד, נרשמו הפסקות חשמל בגוש דן, בגבעתיים מדובר על הפסקת חשמל שנמשכה עד 7 בערב, גם בתל אביב בחלק מהמקומות נרשמה הפסקת חשמל,  דווקא ביום שרב מהקשים ביותר שידענו הקיץ.

בתל אביב נרשמה תקלת מתח גבוה בכמה רחובות, תקלה נרחבת בבני בברק ברחובות מרכזיים, רק בסביבות 18:00 דובר על חזרה של החשמל. בעיריית אשדוד הודיעו כי לבקשת כיבוי אש וכתוצאה משרפות  ברחבי הארץ הופסקה אספקת החשמל למספר קווי מתח גבוה בצפון באזור כרם מהר״ל ובדרום באיזור קריית  מלאכי וסביבתה על מנת להמנע מהתלקחות הקווים.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה