נדל"ן ותשתיות

ויתניה שוברת את השוק: מציגה דוח רבעוני חיובי

בניגוד למגמת השוק - ויתניה מציגה דוח רבעוני חיובי עם צמיחה בהכנסות של כ-15% לעומת הרבעון המקביל ב-2022. בנוסף, חברת הנדל"ן המניב מציגה גידול של כ-15.5% ברווח הגולמי וכ-17% ברווח הנקי
מערכת ice | 
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (צילום דורון סהר)
חברת הנדל"ן המניב ויתניה המשלבת פעילות יזמית ואחזקת נכסים מניבים דיווחה היום (שני) לבורסה על הדוח הרבעוני שלה והציגה נתונים חיוביים, ביניהם צמיחה בהכנסות של כ-15% אל מול הרבעון המקביל אשתקד, כ-15.5% גידול ברווח הגולמי וכ-17% גידול ברווח הנקי של החברה.
נתונים בולטים נוספים בדו"ח הכספי של ויתניה הם: ה-FFO עומד בסוף הרבעון הראשון על כ-16.6 מיליון שקל. מדובר במדד החשוב ביותר בחברות נדל"ן מניב ומתייחס לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה.

בדומה לרבעון המקביל אשתקד, שומרת ויתניה על שיעורי תפוסה גבוהים בנכסים המניבים, של כ-96% בממוצע רב שנתי, עליהם יש לחברה הכנסות שנתיות מחוזים חתומים של כ-132 מיליון שקל וזאת על פני כ-200,000 מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים.
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה, מסר: "חברת ויתניה מוצאת את עצמה במקום טוב אל מול מגמות השוק בחודשים האחרונים והשפעת האינפלציה והריבית על השוק. החברה הציגה בדוח הרבעון הראשון של 2023 צמיחה של 15% בהכנסות החברה וצמיחה של 17% ברווח הנקי שלה. כמו כן, הצלחנו להעלות את שיעורי התפוסה בשטחי המשרדים להשכרה במספר פרויקטים, דבר שהוא לא מובן מאליו בתקופה בה נמצא ענף המשרדים. בראיה לעתיד לויתניה 50% נכסים מניבים ו-50% נכסים בפיתוח דבר המראה את הפוטנציאל שלה לגדול עוד לאחר שכבר שילשה את עוצמתה מאז שהונפקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה