נדל"ן ותשתיות

רמ"י פרסמה מכרז מחודש לקריית משה ברחובות: מי יוכל להשתתף?

רשות מקרקעי ישראל פרסמה את חוברת המכרז לרכישת קרקעות לכ-710 יחידות דיור ברחובות. מחיר ממוצע ליחידת דיור לקרקע ללא פיתוח עומד על כ- 460 אלף שקל לעומת כ- 720 אלף שקל במכרז הקודם
מערכת ice | 
שכונת קריית משה ברחובות (צילום בר לוי אדריכלים)
רמ"י (רשות מקרקעי ישראל) פרסמה השבוע מחדש את חוברת המכרז לרכישת קרקעות לכ- 710 יחידות דיור בשכונת קריית משה ברחובות. מדובר במכרז סגור שבו יכולים להציע הצעות ולהתמודד רק יזמים המקושרים אל תושבי קריית משה/בעלי דירות בשכונה. מחוברת המכרז עולה כי המחיר הממוצע ליחידת דיור לקרקע ללא פיתוח עומד על כ- 460 אלף שקל ליחידת דיור לעומת כ- 720 אלף ₪ במכרז הקודם.
מטרת המכרז היא לאפשר פרויקטים של בינוי-פינוי-בינוי. במסגרת פרויקטים אלה היזמים בונים פרויקטים חדשים בקרקע המשלימה אליהם יעברו תושבי קריית משה המתגוררים כעת בבניינים המיועדים להריסה. עם מעבר התושבים לדירות החדשות, יחלו היזמים לבנות את הפרויקטים החדשים על קרקעות שכונת קריית משה.
בין היזמים שחתמו על הסכמים משותפים עם תושבי השכונה ויכולים להתמודד במכרז  ניתן למנות בין היתר את חברת אביסרור, דימרי, בוני התיכון, אאורה והכשרת היישוב. היזמים המציעים במכרז יוכלו להגיש הצעה למתחם אחד או יותר אך חשוב לציין כי לא יוכלו לזכות ביותר ממתחם אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה