נדל"ן ותשתיות

במיטה עם מדונה: כמה תעלה לכם האחוזה שבה גרה מלכת הפופ?

21 מיליון דולר: זה מה שדורש הדייר הנוכחי של אחוזה בהוליווד הילס שבעבר שימשה כביתה של הזמרת האגדית מדונה. אז מה יקבל הרוכש המאושר בתמורה לסכום העצום?
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
אחוזה בהוליווד הילס שהייתה פעם בבעלותה של מדונה מוצעת למכירה תמורת 21 מיליון דולר. האחוזה הידועה בשם "קסטיו דל לאגו" נבנתה בשנות ה-20 של המאה הקודמת בקירוב לשלט "הוליווד" המפורסם.
בשנת 1993 הזמרת האגדית רכשה את הנכס תמורה 5 מיליון דולר, אך כעבור שלוש שנים בלבד מכרה אותו תמורת סכום לא ידוע. הבית נמצא כיום בבעלותו של מעצב האופנה ליאון מקס. בהצהרה, מקס אמרה שהוא מתכנן למכור את האחוזה המפוארת, אותה רכש בשנת 2010 תמורת 7 מיליון דולר, מכיוון שהוא מתכנן לעבור לאנגליה לטובת חינוך ילדו.

הבית בסגנון ספרדי, שתוכנן על ידי האדריכל הנודע ג'ון דלאריו, היה בין הבתים הראשונים שנבנו בהוליוודלנד, שכונה שהחלה כפיתוח נדל"ן משנות העשרים של המאה הקודמת. בשנות השלושים הבית הפך לנקודת ציון מקומית , שם הפעיל הגנגסטר באגסי סיגל מקום להימורים. סצנות מהסרט "השוטר מבוורלי הילס" בכיכובו אדי מרפי גם כן צולמו שם בשנת 1984.
שטח האחוזה הוא 3200 מ"ר וכולל בתוכו תשעה חדרי שינה ויש לו שני מגדלים, כולל מגדל כניסה עם גרם מדרגות לולייניות ומעלית וינטג' עם לוחות עץ. בבית יש חדר מדיה, חדר יין, מרפסות מרובות ובריכת שחייה חיצונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה