נדל"ן ותשתיות

הכוכב ההוליוודי מעמיד את האחוזה המטורפת שלו למכירה ב-13 מיליון דולר

השחקן מייקל בי. ג'ורדן,  העמיד למכירה את האחוזה המטורפת שלו בלוס אנג'לס תמורת כ-13 מיליון דולר, אחרי שרכש אותה רק לפני כחצי שנה תמורת  12.5 מיליון דולר, והוציא כחצי מיליון דולר על שדרוג מערכות האבטחה והמיזוג של הנכס
מערכת ice | 
האחוזה (צילום מסך)
השחקן מייקל בי. ג'ורדן, כוכב הסרטים Black Panther ו-Creed, העמיד למכירה את האחוזה המטורפת שלו בלוס אנג'לס תמורת כ-13 מיליון דולר. מדובר באחוזה ענקית (קצת יותר מדונם) בעלת שמונה חדרי שינה, שממוקמת בשכונת אנסינו היוקרתית בעיר.
ג'ורדן רכש את הבית רק במאי האחרון, תמורת 12.5 מיליון דולר, והוציא כחצי מיליון דולר על שדרוג מערכות האבטחה והמיזוג של הנכס. לא ברור מדוע החליט למכור את הבית כל כך מהר מרגע הרכישה שלו.
האחוזה עצמה חדשה מאוד ונבנתה רק בשנת 2021. יש בה גם חדר כושר עם ג'קוזי, קולנוע ביתי, חדר יין שמוקף זכוכית ומעלית שמובילה אליו. סוויטת חדר השינה הראשית כוללת שני חדרי ארונות גדולים במיוחד. בנוסף, בשטח האחוזה יש גם בית הארחה עם שתי קומות, חדר עיסוי, בריכה, מטבח חיצוני וביתן נוסף עם אח לחימום.
ג'ורדן, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-36, נחשב כיום לאחד הכוכבים המובילים בהוליווד. לאורך הקריירה שלו הוא הופיע בין השאר בסדרה המצליחה "הסמויה", בסרט "ארבעת המופלאים" והוא נחשב לאחד ממובילי המהפכה בכל מה שקשור להופעת שחקנים שחורים בתפקידים ראשיים בהוליווד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה