נדל"ן ותשתיות

רק ישראלית אחת מ-4 ספקיות המטבח בפרויקט כיכר המדינה

מתוך ארבע חברות שיספקו את המטבחים לפרויקט הענק בכיכר המדינה, ישנה רק חברה ישראלית אחת. היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ-25 מיליון שקל
מערכת ice | 
כיכר המדינה הדמייה (צילום יחצ אתר הפרויקט יסקי מור סיון אדריכלים ומתכנני ערים)
פרויקט כיכר המדינה בתל אביב קיבל את היתר הבנייה המיוחל לפני כשבועיים. כעת, מדווחות היזמיות על הספקיות שיתקינו את המטבחים ב-453 דירות היוקרה שיוקמו, על פני 3 מגדלים. 
מסתבר, אם כן, שאביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרויקט. יחד עמה יצטרפו לפרויקט חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות: שולר מטבחים הגרמנית ומטבחי דאדא ובולטהאופ האיטלקיים
היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ-25 מיליון שקל.

חיים משען מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים מסר: "מדובר בפרויקט המגורים הגדול והיוקרתי ביותר היום בישראל. אנחנו רואים בבחירה שלנו יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם כבוד גדול. בפרויקט מסוג זה אין מקום לפשרות בביצוע ובסטנדרטים והבחירה בנו מעמידה את אביבי מטבחים, חברת מטבחים כחול-לבן, בשורה אחת יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם."
על ניהול הפרוייקט אמונה חברת ההנדסה וקסמן גוברין גבע, ואת הליך הבנייה יבצעו אלקטרה בנייה ואשטרום שכבר בימים הקרובים יחלו את עבודת יציקת הרפסודה עבור שלושת המגדלים. 
חברת מימון הנדל"ן ברקת, בניהולו של עדי גזית, היא זו שהתניעה את התהליך עם הפעימה הראשונה למימון פרוייקט כיכר המדינה בהיקף של 220 מיליון שקל והשלימה את החתמת בעלי הזכויות בפרוייקט לצורך העמדת מסגרות אשראי לטובת הקמת הפרוייקט,וקס כאשר סך האשראי שיועמד על ידי ברקת לפי הסכם המימון עומד על כ-2 מיליארד שקל. כאמור, הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כ-5 שנים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה