נדל"ן ותשתיות

ג'ונה היל מוכר את בית החוף שלו תמורת סכום עתק ורווח מטורף

היל קנה את המשכן בן ארבעת חדרי השינה וארבעת חדרי האמבטיה במרץ 2021 תמורת 9 מיליון דולר באמצעות חברה הקשורה לאביו
מערכת ice | 
גונה היל (צילום אינסטגרם)
השחקן ג'ונה היל מכר את בית החוף שלו במאליבו, קליפורניה, תמורת 11.1 מיליון דולר לאחר פחות משנתיים כבעליו. היל קנה את המשכן בן ארבעת חדרי השינה וארבעת חדרי האמבטיה במרץ 2021 תמורת 9 מיליון דולר באמצעות חברה הקשורה לאביו, רואה חשבון, כך על פי רישומי משרד הנדל"ן PropertyShark. השחקן ששיחק ב-Moneyball" (2011)" ו-"הזאב מוול סטריט" (2013) העמיד את הבית למכירה בספטמבר במחיר של כמעט 14 מיליון דולר, כך עולה מהרישומים.
הבית נמצא במובלעת מאליבו קולוני האהובה על סלבריטאים. "ממוקם בתוך הקהילה המרוחקת והאקסקלוסיבית ביותר במאליבו, בית עכשווי ומרווח זה עם גישה נחשקת למפתח החוף הפרטי מאפשר חיים קלים לאורך החוף", נכתב בתיאור הנכס. ואכן, לבית יש גישה לחוף הים ומרפסת גג המשקיפה על המים. חללי הפנים רעננים ופתוחים, עם סלון בגובה כפול עם דלתות צרפתיות וגלריה בקומה העליונה. בניגוד לאזור המגורים המואר, מטבח השף ופינת האוכל הסמוכים כהים ונעימים, עם ארונות שחורים ומזווה. בחלל יש דלתות זכוכית הנפתחות לחצר האחורית, הכוללת מטבח חיצוני, בריכה, חדר ספא, סאונה ואמבט קרח.
בקומה העליונה, נמצאת סוויטת חדר השינה הראשי, הכוללת מרפסת שמש פרטית ואח, כמו גם חדר רחצה עם מקלחת גדולה במיוחד, אמבט טבילה וסאונה. היל, שיחגוג את יום הולדתו ה-39 בשבוע הבא, ביים לאחרונה את "שטוץ" - סדרה על הפגישות הטיפוליות שלו עם ד"ר פיל סטוץ. הוא גם מככב ב"אתם אנשים" עם אדי מרפי, ג'וליה לואי-דרייפוס, לורן לונדון וניה לונג, שעולה לנטפליקס בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה