נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי בת ים: אאורה משיקה פרויקט התחדשות עירונית בעיר

החברה הודיעה תחילת שיווק של פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים. במסגרת הבנייה של המתחם ייהרסו 23 דירות וייבנו 120 דירות במקומן, במגדל מפואר בן 32 קומות מעל חניון תת קרקעי, שטחי מסחר ושטחים לצרכי הציבור
מערכת ice |  2
אאורה פיבקו בת ים
חברת אאורה מודיעה הבוקר (ב') על תחילת שיווק של פרויקט התחדשות עירונית אאורה פיבקו בת ים. מגדל בשותפות אאורה (80%) והאדריכל אילן פיבקו (20%), מהאדריכלים המובילים והבולטים בישראל. המגדל ממוקם בשד' העצמאות בבת ים במרחק של כ- 200 מטר מהים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים וביניהם קו המטרו העתידי. במסגרת הבנייה של המתחם ייהרסו 23 דירות וייבנו 120 דירות במקומן, במגדל מפואר בן 32 קומות מעל חניון תת קרקעי, שטחי מסחר ושטחים לצרכי הציבור. המגדל, בצורתו המיוחדת יהווה אייקון יוצא דופן בנוף הישראלי בכלל ובנוף העיר בת ים בפרט.
תמהיל הדירות באאורה פיבקו כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות בנות 2,3,4,5, ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטאוז גדול בקומה העליונה. הדירות גדולות ומעוצבות אדריכלית, כל דירה בעלת אופי אחר, דירות מרווחות עם מרפסות גדולות המשקיפות לחוף הים, הנמצא כ- 200 מטרים מהמגדל. מחיר השיווק בפריסייל: דירת 2 חדרים – החל מ- 1,990 מיליון ₪, דירת 3 חדרים החל מ- - 2,590 מיליון ₪,  דירות 4 חדרים – החל מ- 3,470 מיליון ₪.
למגדל היתר מלא ותב"ע מאושרת בתוקף. כמו כן לפרויקט הסכם ליווי חתום עם בנק ירושלים בע"מ ומנורה מבטחים ביטוח בע"מ. ההכנסות ממכירת יחידות הדיור בפרויקט צפויות להסתכם לסך של כ -310 מיליוני ש"ח, והרווח הגולמי צפוי להסתכם לכ-69 מיליוני ש"ח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאס מנדלנים
    לאמשנה 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כושלרבאק לא זקוקים לזה עדיף שתשתלו עצים במקום לבנות מגורים שאף אחד לא מתכוון לקנות נמאס מהנדלנים האלה יש להם כסף אז הורסים את כל העיר ובונים מגורים שאף אחד לא יגור בהם
    סגור
  • 1.
    שהפעם לא יעטוף את הבניין בצהוב מכוער ויסנוור את כל השכנ (ל"ת)
    מה עם השכנים 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור