נדל"ן ותשתיות

הבית מהלהיט של נטפליקס יכול להיות שלכם תמורת סכום צנוע

בית בפאייטוויל, ג'ורג'יה, ששימש כסט בתוכנית המצליחה של נטפליקס "Stranger Things", מחפש בעלים חדש
מערכת ice |  1
דברים מוזרים (צילום יוטיוב/ דברים מוזרים)
למרות שזה רחוק מהמיקום הבדיוני של התוכנית בהוקינס, אינדיאנה, מעריצים מושבעים עדיין יזהו מיד את הנכס, המשמש כביתם של בני הזוג ביירס בסדרת המדע הבדיוני האהובה, שעונתה הרביעית המיוחלת לבסוף הופיעה בקיץ האחרון. הטלפון שלי התפוצץ", אמר המתווך מייקל סמית', מאז שהבית בסגנון החווה ששטחו 1,846 רגל רבוע הועמד למכירה ב-300,000 דולר השבוע. "אני מעריץ גדול של התוכנית וחשבתי שזה הולך להיות גדול, אבל לא הבנתי שזה יהיה כל כך גדול."
הוא קיבל שיחות גם מקונים וגם מאוהבי "Stranger Things" הנרגשים, שפשוט רוצים לבוא לבקר. שבעת האחים המוכרים את הנכס רגילים לתשומת הלב: "מאז עליית התוכנית המעריצים נסעו למרחקים, כמעט מדי יום, רק כדי להגיע ולצלם תמונה. עד כדי כך שהבעלים נאלצו להציב מחסום שביל גישה ושלטים של 'רכוש פרטי', רק כדי למנוע מאנשים להסיג גבול, אז מיותר לציין שהבית זוכה להמון תשומת לב", מציין סמית' ומוסיף כי הפופולריות של הנכס נותן לו פוטנציאל גדול של Airbnb.
 
"אין להם את היכולת לתקן את הבית ולהפוך אותו לאטרקציה או ל-Airbnb, אז הם רוצים למכור ולתת למישהו את ההזדמנות", אמר סמית' על הבעלים הנוכחיים, שגדלו כולם בבית. "זה היה במשפחה שלהם כל חייהם", הוא הוסיף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אין תמונה של הבית (ל"ת)
    רועי חיים 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור