נדל"ן ותשתיות

שלמה נדל"ן בדרך לגזור קופון בגרמניה: זה הנכס שתמכור

הנכס הינו שני בנייני משרדים בעיר שטוטגרט, בגרמניה, בשטח בנוי של כ-8,400 מ"ר המושכר במלואו למשרד ממשלתי. בתמורה לזכויות חברת הבת בנכס, ישלם הרוכש במועד השלמת העסקה סך כולל של כ-35.4 מיליון אירו
מערכת ice | 
סאמיט גרמניה (צילום יח"צ)
שלמה נדל"ן התקשרה חברה בת בבעלותה המלאה של החברה המאוגדת בגרמניה בהסכם עם צד שלישי שאינו קשור לחברה או לבעלי השליטה בה  למכירת מלוא החזקותיה בבניין משרדים בעיר שטוטגרט, בגרמניה.
הנכס הינו שני בנייני משרדים בעיר שטוטגרט, בגרמניה, בשטח בנוי של כ-8,400 מ"ר המושכר במלואו למשרד ממשלתי. בתמורה לזכויות חברת הבת בנכס, ישלם הרוכש במועד השלמת העסקה סך כולל של כ-35.4 מיליון אירו. 

מתוך תמורת המכירה, סך של 3.54 מיליון אירו הופקדו בידי נאמן במועד חתימת העסקה, אשר לא יוחזרו לרוכש, אלא במקרה של ביטול העסקה בנסיבות שאינן בשליטתו. העסקה תושלם בתוך 12 חודשים ממועד חתימתה, ובלבד שעד אותו מועד התקיימו התנאים המקדימים לה, לרבות: קבלת אישור עירייה בדבר ויתור על זכות סירוב ראשונה לרכישת הנכס, הסרת שעבודים קיימים בנכס והשלמת רישום הנכס על שמו של הרוכש.
להבטחת התחייבויות ומצגי חברת הבת, יוותר סך של מיליון אירו מתוך התמורה בידי נאמן וכן חתמה החברה על כתב התחייבות לשיפוי לטובת הרוכש עד לסך של 1.7 מיליון אירו נוספים, הכל בתוקף לתקופה של 18 חודשים ממועד ההשלמה. שווי הנכס בספרי החברה, עומד על כ-106 מיליון שקל ולהערכת החברה ככל שהעסקה תושלם, הרווח לחברה (במאוחד, לפני מס והוצאות מכירה) צפוי להסתכם לסך של כ-.5.3 מיליון אירו.
מתוך סך התמורה, ישמשו כ-11 מיליון אירו לפרעון הלוואה המובטחת בשעבוד על הנכס ולפיכך, תזרים המזומנים הפנוי הצפוי לחברה (במאוחד, לפני מס), הינו כ-24 מיליון אירו (כ-81 מיליון שקל). השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של תנאים מקדימים שונים. לפיכך, אין בשלב זה ודאות האם תושלם. העסקה ומתי. הערכות החברה בנוגע להשפעות על תוצאותיה הכספיות של החברה לרבות תזרים המזומנים והרווח, מהווה מידע צופה פני עתיד, אשר אין וודאות שיתקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה