נדל"ן ותשתיות

הבשורה של אלי כהן לעסקים הקטנים: זו הרשת שמגיעה אליכם

שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן בבשורה לבעלי העסקים: "בחמש השנים הקרובות נתיבי הגז הטבעי תפעל לפרוס את רשת החלוקה ולהגיע לעסקים הבינוניים והקטנים"
מערכת ice |  2
השר אלי כהן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון, משה שי, מרים אלסטר)
שר האנרגיה ‏והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן ומנכ״ל משרד האנרגיה, יוסי דיין, ביקרו במשרדי נתיבי הגז הטבעי לישראל, והשתתפו בישיבת הדירקטוריון בראשותה של איה אבידור, יו״ר נתג״ז , מנכ״ל נתג״ז שמואל תורג׳מן והנהלת החברה.
במהלך הביקור קיבלו סקירה מקיפה על פעילות החברה בזמן חירום, שמירה על הרציפות התפקודית של מערכת ההולכה להזרמת הגז הטבעי בצורה רציפה לתחנות הכוח, בתי החולים, מתקני המים וההתפלה ומתקני האנרגיה ומפעלי התעשייה הגדולים בישראל. בנוסף ניתנה סקירה על האסטרטגיה העסקית ויעדי החברה ופרויקטים עתידיים לשנים הבאות.

השר אלי כהן בביקורו בנתג"ז (צילום: יח"צ) 
בסיום הביקור אמר השר אלי כהן: "נתג״ז פרסה בהצלחה גדולה את מערכת ההולכה הארצית ללקוחות הגדולים שבמשק, ושמרה על אספקה רציפה של גז טבעי עבור הצרכים האזרחיים והביטחוניים של מדינת ישראל בזמן המלחמה. בחמש השנים הקרובות תפעל לפרוס את רשת החלוקה ולהגיע לעסקים הבינוניים והקטנים. אני בטוח שהיא תבצע זאת בהצלחה".

חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל בע"מ היא חברה ממשלתית שהוקמה בשנת 2003 למטרת הקמה והפעלה של מערכת הולכת גז טבעי בלחץ גבוה בישראל. החברה פועלת בתחום הפעלת מערכת ההולכה של הגז הטבעי מהספק לצרכנים בישראל, ומחזיקה בזיכיון בלעדי לעיסוק בתחום עד 2034.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמירות פופוליסטיות - תבדוק את חברות החלוקה
    נקי כפיים 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות החלוקה שהוקמו לא עושות את עבודתן, וביננו איזה עסק קטן ירצה להתחבר לתשתית הגז ?! עלות החיבור היא לא כדאית .
    סגור
  • 1.
    שר האנרגיה,תפסיק להעסק בשטויות
    אורח 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותשב יום ולילה ותאשר למאגר לויתן ליצא כמו שביקשו(ולא פחות),על מנת שיחליטו מהר על השקעת המילארדים הנוספת בפיתוח לויתן,ושהמדינה תוכל לגזור את הקופון שלה כמה שיותר מהר. קדימה לעבודה.
    סגור