מינויים

רייזור במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית הכספים החדשה של החברה

"רייזור לאבס" הודיעה כי סמנכ"לית הכספים החדשה של החברה הינה מיטל כהן. רז רודיטי, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה: "אני בטוח כי הניסיון הרב שמיטל מביאה עמה, תסייע במימוש תכנית הצמיחה הגלובלית שלנו כחברת SAAS מובילה בתחומה"  
מערכת ice | 
מיטל כהן (צילום יחצ)
חברת "רייזור לאבס" העוסקת בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית למכשור תעשייתי, הודיעה היום (שני) על המינוי של מיטל כהן לתפקיד סמנכ"לית הכספים של החברה.
לכהן, עבר מקצועי מרשים בתחום ניהול הכספים, בשל העובדה כי בשנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית כספים בחברת הסטארט-אפ בתחום ההגנה מפני רחפנים העונה לשם "D-Fend Solutions".
 
חברת "רייזור לאבס" חושפת כי כחודש לאחר הצטרפותה של כהן לחברה, חגגה החברה הישג עסקי משמעותי כאשר חתמה על הסכם בגובה של עד 31.2 מיליון דולר עם תאגיד כרייה רב-לאומי מוביל.
מיטל כהן, סמנכ"לית הכספים החדשה, הודתה על המינוי החדש: "אני גאה להצטרף לרייזר לאבס המובילה את מהפכת הטרנספורמציה הדיגיטלית בתעשייה מסורתית. מתרגשת לתרום מניסיון עבודה בחברות סטרטאפ בעלות צמיחה מואצת ובטוחה שיחד נוביל את החברה להתרחבות גלובלית משמעותית".
רז רודיטי, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה, בירך את כהן על תפקידה החדש: "אני בטוח כי הניסיון הרב שמיטל מביאה עמה, בייחוד בחברות צמיחה מצליחות, תסייע במימוש תכנית הצמיחה הגלובלית שלנו כחברת SAAS מובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה