מינויים

מגדל ביטוח ופיננסים במהלך מפתיע: זה השינוי הארגוני

מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על השלמת תהליך שינוי ארגוני בחטיבת חא"ט ובריאות, בניהולה של מיכל גור-כגן. התהליך כלל מינוי פנימי ומינוי חיצוני

מערכת ice | 
ביטוח מגדל (צילום Magma Images)
חברת מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על השלמת תהליך שינוי ארגוני בחטיבת חא"ט ובריאות, בניהולה של מיכל גור-כגן. התהליך כלל מינוי פנימי ומינוי חיצוני.
במסגרת השינוי הפנימי, תכלול החטיבה שלושה קווי עסקים עיקריים: פעילות פיננסיים, בראשה יעמוד מנהל התחום רו"ח יוגב בן זיו. התחום יכלול את פעילות הגמל והשתלמות ופוליסות חסכון; פעילות מטה אשר תכלול, בקרה ואנליזה עסקית, ניהול פרויקטים ואיסור הלבנת הון.  
פעילות סיכונים בתחומי בריאות וחיים, בראשה  יעמוד מנהל התחום אודי לוי. התחום יכלול את פעילות הבריאות, הריסקים, נסיעות לחו"ל וקולקטיבים ופעילות פנסיונית הכוללת את תחום ביטוח חיים, בהובלתה של ורד איינהורן, ותחום הפנסיה בהובלתה של נילי בלושטיין
מיכל גור-כגן, מנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח, מסרה: "לאחר תהליך חשיבה ארוך, השלמנו בתקופה האחרונה את עיצובה של החטיבה במתכונתה העדכנית. המיקוד בתחומים אותם הגדרנו כתחומי הליבה יאפשר לנו לתמוך באסטרטגיה העסקית של החברה הן בתחום הפיננסים והן בתחום הסיכונים". 
חברת מגדל  מדורגת בדירוג 1Aa לאיתנות פיננסית (IFSR) על ידי מידרוג בע"מ המתמחה בדירוג האשראי במשק הישראלי. הדירוג משקף בין היתר את מעמדה של החברה כמובילה בענף ביטוח החיים וחיסכון ארוך טווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה