מינויים

הלם בשוק ההון: הבכיר בבית ההשקעות יעזוב את תפקידו

סמנכ"ל בית ההשקעות אנליסט נועם רוקח יסיים את תפקידו לאחר יותר. מי שתחת ידיו קפצו נכסי הגמל של החברה בהיקף של פי חמישה, יוחלף על ידי בעל השליטה באנליסט, שימונה לתפקיד במקומו
מערכת ice |  3
מנהלי ההשקעות בישראל (צילום רמי זרנגר, יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
נועם רוקח, שכיהן יותר מ-10 שנים כסמנכ"ל בית ההשקעות אנליסט, הודיע אמש (רביעי) כי הוא צפוי לעזוב את תפקידו מסיבות אישיות. למחליפו ימונה בעל השליטה באנליסט המחזיק בכ-30% ממניות החברה, שמואל לב, מי שהיה שותף להתוויית מדיניות ההשקעות של החברה במשך כארבעים שנה. 
נכסי הגמל שהיו תחת ניהולו הישיר של רוקח קפצו לאין שיעור לאורך כהונתו כסמנכ"ל החברה. למעשה, מדובר בצמיחה של פי חמישה לערך: מ-5 מיליארד שקל לכ-24.7 מיליארד שקל. בחודש יולי האחרון אנליסט רשמה את התשואה הגבוהה ביותר כאשר הניבה תשואה של כ-3% לערך. חשיפתה של הקרן למניות גבוהה אף היא ונאמדת ב-49%, חשיפתה לנכסים נאמדת ב-64%.  התשואה העודפת של השוק המקומי על פני המדדים האמריקאים העניקה לקרן שמנהלת 6 מיליארד שקל יתרון יחסי
"נועם היה שותף להצלחתה של אנליסט בשנים האחרונות", אמר לכלכליסט איציק שינדובסקי, מנכ"ל אנליסט בית השקעות. "הוא היה שותף לעלייה הניכרת במצבת הנכסים המנוהלים. מעבר להיותו איש מקצוע מעולה, נועם הוא אדם נפלא וחבר אישי. אני מאחל לנועם הצלחה בהמשך דרכו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא ברור מה סיבת הפרישה נועם
    ברוך 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם שווה כל שקל והיה שווה לשלם לו כדי שיישאר
    סגור
  • 2.
    חבל שלא עשיתם שעורי בית
    יוסי 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "התשואה העודפת של המדדים בארץ על פני המדדים בחול ", נו באמת , המצב הפוך במאה שמונים מעלות, המתחרים התפארו בהיקף גדול של נכסים לא שכירים, הנכסים נשחקו והתשואות ירדו, לדעתי זו הסיבה העיקרית לפערי התשואות של בתי ההשקעות ילין לפידות ואנליסט להם כידוע יש מעט מאוד נכסים לא שכירים.
    סגור
  • 1.
    מה ההבדל בין מניות לנכסים?
    אריה 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשואה העוודפת של השוק המקומי.. מי אצלכם נפל במערכת על הראש?
    סגור