מינויים

סטפן לגר בהישג אדיר: נבחר לפרזנטור של מותג היוקרה הצרפתי

בינלאומי ויוקרתי:  סטפן לגר, נבחר להוביל את הקמפיין ל-"MYSLF" הבושם החדש לגבר מבית המותג הצרפתי היוקרתי איב סן לורן
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום איב סן לורן)
בינלאומי ויוקרתי: השחקן, הדוגמן, הזמר, הרקדן ובקיצור הפרפורמר האדיר, סטפן לגר, נבחר להוביל את הקמפיין ל-"MYSLF" הבושם החדש לגבר מבית המותג הצרפתי היוקרתי איב סן לורן. השגריר של הקמפיין העולמי לבושם הוא הכוכב ההוליוודי אוסטין באטלר.
הבושם של איב סן לורן מתאפיין במתח הדינמי שבין הגבריות לנשיות. MYSLF הבושם החדש לוקח את הגישה הזו צעד אחד קדימה, כמו סטפן שמאמץ קשת מלאה של ניואנסים ממגוון תחומים בחייו וכאן סטפן לגר נכנס לתמונה – תמיד צעד אחד קדימה ומורכב מהמון פרטים שהופכים אותו לשלם.
כזכור, רק לאחרונה התראיין לגר  ב-103FM אצל סיון כהן סבן לרגל השקת  שירו החדש "רק אני יודע". בראיון סיפר:  "נולדתי בארץ וגדלתי בארץ, וכל העניין הזה של המוזיקה וכל זה התחיל מהריקוד ועבר למוזיקה. באיזשהו שלב כן, בגיל 17. הייתי שם שנה וחצי עד שהוצאתי את השיר הראשון שלי ושם נפרדנו בטוב. בהופעות כבר היו צועקים 'סטפן', 'סטפן', כשהייתי רוקד איתם, אז החלטתי שאולי זה הזמן להתחיל את הקריירה לבד, לעבור לפרונט. הריקוד זה מגיל קטן אבל זה יותר נפתח לי בגיל 14.5 שממש התחלתי להתעסק בזה".
עוד חשף את סיפורו האישי: "שנפגעתי מאהבה קודמת שהייתה לי. זה בא ממש ממקום מאוד טבעי וממש ישבתי באולפן ופשוט בא לי לראש לעשות סמפול ל'אם תלך' של עידן רייכל".
לסיום סיפר: "קודם כל אני חושב שאני חי את החלום שלי ושאני רוצה שכל מה שיהיה עכשיו, שיהיה הרבה יותר גדול, ואני מבין פשוט שהעבודה והפעולות שלי מביאות אותי לכל דבר וגם תוך כדי עבודה פתאום מפתיעים אותך עוד דברים חדשים שאפילו לא ציפית להם. כמו כשהייתי רוקד, גיליתי בתוך זה משהו שנתן לי עוד יותר הצלחה - זה המוזיקה וכל פעם זה ככה. זה בא באמת רק כשאתה עובד ומתעסק בעבודה. החלום הגדול זה לגדול עוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה