מינויים

המינוי של מירי רגב מתקבל בממשלה: זה מי שינהל את התחב"צ

הממשלה אישרה את המועמד של שרת התחבורה מירי רגב, עידן מועלם, לתפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. מועלם יחליף את רן שדמי שכיהן בתפקיד מנהל הרשות בשנתיים האחרונות
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
הממשלה אישרה את המועמד של שרת התחבורה מירי רגב, עידן מועלם, לתפקיד מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. מועלם יחליף את רן שדמי שכיהן בתפקיד מנהל הרשות בשנתיים האחרונות. עידן מועלם נבחר לתפקיד על ידי ועדת האיתור של נציבות שירות המדינה, לאחר שנמצא כמתאים ביותר לתפקיד מבין כל המועמדים שהופיעו בפניה.
בשש השנים האחרונות שימש מועלם, שלו תואר במנהל עסקים ומשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, כמנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, המשמשת כזרוע ביצוע של המדינה בתחום תשתיות התיירות. בתפקיד זה ניהל מועלם כ-170 מיזמי תשתית בכל רחבי המדינה, בהיקף כולל של כמיליארד שקל, וצבר ניסיון רב בעבודה מול משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. 
טרם מינויו למנכ"ל, שימש מועלם בתפקידים נוספים בחברה הממשלתית לתיירות בהם סמנכ"ל משפט ופיתוח עסקי.
נוסף לכך, עסק מועלם בעריכת מכרזים במשרד האוצר, ומילא מגוון תפקידי ניהול, בהם מנהל מכרזים והתקשרויות בחברה הממשלתית להגנות ים המלח, מנכ"ל החברה הממשלתית לפיתוח חוף אילת ודירקטור בחברה לפיתוח תיירות בהרצליה.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב, בירכה: "אני מברכת את עידן מועלם עם הצטרפותו לצוות המשרד. אני בטוחה כי עידן יתרום למימוש חזון התחבורה הציבורית שאני מקדמת, של חיבור מדינת ישראל מצפון לדרום ובין המרכז לפריפריה. תחבורה ציבורית יעילה תקדם צדק תחבורתי וצדק חברתי, תתמוך בפיזור האוכלוסייה ותציע חלופה הולמת לרכב הפרטי במטרה להפחית את העומס בכבישים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה