מינויים

אורלי שחם מונתה לסמנכ"לית שיווק של חברת סקצ'רס ישראל

מינוי חדש בחברת ההנעלה והספורט Sketchers (סקצ'רס), מקבוצת MGS. סמנכ"לית השיווק היוצאת של הקבוצה, אורלי שחם, מונתה לסמנכ"לית השיווק של חברת ההנעלה והספורט
מערכת ice | 
אורלי שחם, סמנכ"לית שיווק סקצ'רס (צילום ענת קזולה)
חברת האופנה האמריקאית Skechers (סקצ'רס), מקבוצת MGS, מודיעה הבוקר (שני) על מינויה של אורלי שחם לסמנכ"לית השיווק של החברה.
במסגרת תפקידה החדש, תובילה שחם מהלכים שיווקיים התומכים באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה בישראל ותהיה המונה גם על מערך הפרסום, השיווק, הדיגיטל והחדשנות של סקצ'רס בארץ. 
שחם מגיעה עם ניסיון של כ-20 שנה בתחום השיווק ואסטרטגיה. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית השיווק של קבוצת MGS. לפני כן עבדה למעלה מעשור בתפקידי שיווק שונים 'בחברה המרכזית להפצת משקאות קלים' (קוקה קולה ישראל). בתפקידה האחרון כיהנה 'בחברה המרכזית למשקאות' כמנהלת שיווק בכיר של כלל קטגורית המוגזים. 
חברת Skechers האמריקאית נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הספורט והאפנה, בארץ ובעולם. בישראל ינשן 21 חנויות קמעונאיות ובשנה הקרובה צפויות להיפתח מספר חנויות נוספות. בנוסף, למותג ישנן כ-400 נקודות מכירה ברחבי הארץ המציעים מגוון רחב של נעלי ספורט ואופנה, ביגוד ספורט ואקססוריז. הסניפים בישראל מהווים חלק מתוך 4,500 סניפים ב-170 מדינות ברחבי העולם. 
חברת סקצ'רס נמצאת בבעלות קבוצת MSG של משפחת מוליוב וחברת סקצ'רס העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה