מינויים

סערה ב-WeWork: המנכ"ל פורש לאחר שלוש שנים

סנדיפ מטראני, מנכ"ל חברת שיתופי המשרדים WeWork, הודיע על פרישה מתפקידו. אף שיעזוב את התפקיד באופן מידי, בהנהלת החברה טוענים כי לא מדובר על עזיבה כתוצאה מחילוקי דעות עם ההנהלה
מערכת ice | 
WeWork (צילום Magma Images)
טלטלה ב-WeWork. המנכ"ל בשלוש השנים האחרונות, סנדיפ מטראני, פורש מתפקידו. הפרישה תיכנס לתוקף ממש בקרוב, ב-26 במאי. מטראני מונה לתפקיד מנכ"ל חברת שיתופי המשרדים בפברואר 2020 במטרה לאושש את החברה לאחר הדחתו של המייסד אדם נוימן. נוסף לתפקידו כמנכ"ל, מטראני משמש מ-2021 כיו"ר החברה.
תחת הנהגתו של מטראני, WeWork הונפקה בשנת 2021, לאחר שנכשלו בכך בעבר עם נוימן. מטראני הצליח להוביל את החברה לאורך מגפת הקורונה, חסך בעלויות, העלה את ההכנסות ואף הצליח לחזק את המאזן. בעוד שהקבוצה הצליחה לנצל את מגמת המעבר לעבודה מרחוק, היא נפגעה מגלי הפיטורים בחודשים האחרונים בהייטק.
פרישתו של מטראני לא מגיעה כתוצאה מחילוקי דעות עם ההנהלה, כך לפחות ההנהלה דואגת לשדר. באופן זמני, דיוויד טולי ישמש כמנכ"ל זמני, בעוד שדניאל הורוביץ יכהן כיו"ר ויעמוד בראש ועדה מיוחדת שמטרה תהיה לאתר מנכ"ל קבוע.
על פי חברת Refinitiv, מניית WeWork צנחה מאז תחילת שנת 2023 ב-76% לשווי שוק של 745 מיליון דולר. לצורך ההשוואה, בשנת 2019 שווי השוק של החברה הוערך על לא פחות מ-47 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה