מינויים

ממשיכים לגייס: אורן שטר מונה למנהל הלקוחות בהיטאצ'י ונטרה

אורן שטר מונה למנהל הלקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל כחלק ממגמת הגיוס בחברה. מנכ"ל החברה, חיים כהן, בירך ואמר כי "אנחנו ממשיכים במגמת הגיוס המוצלחת"
מערכת ice | 
אורן שטר (צילום יח"צ)
חברת היטאצ'י ונטרה ישראל, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, מודיעה היום (שני) על מינויו של אורן שטר לתפקיד מנהל הלקוחות בחברה. במסגרת תפקידו, שטר יטפל בלקוחות היטאצ'י ונטרה השייכים למגזרי המסחר, הפיננסים והאנטרפרייז, המהווים את החברות הגדולות ביותר במשק.
בתפקידו הקודם, שטר שימש במשך כ-3 שנים כמנהל לקוחות לתחום האנטרפרייז בחברת אשנב מערכות מידע מקבוצת אמן. שטר בעל תואר ראשון במשפטים ממכללת נתניה והינו עורך דין מוסמך.

חיים כהן, מנכ"לי היטאצ'י ונטרה ישראל, מסר: "אנחנו ממשיכים במגמת הגיוס המוצלחת שנועדה כדי לתמוך בפורטפוליו הלקוחות הצומח של היטאצ'י ונטרה בישראל בכל מגזרי התעשייה במשק. צוות המומחים שלנו מספק ללקוחותינו – הנמנים על הארגונים הגדולים והמובילים ביותר בתחומם – את כל השירותים הנחוצים לתמיכה בדרישות העסקיות המשתנות שלהם, מה שמאפשר להם לעמוד בחוד החנית הטכנולוגית באמצעות יישום הפתרונות המתקדמים של היטאצ'י".
היטאצ'י ונטרה, חברת בבת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מלווה את לקוחותיה אל עבר טכנולוגיות העתיד ופותרת עבורם את האתגרים הדיגיטליים. מעל ל-80% מהחברות ברשימת Fortune 100 נמנים עם לקוחות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה