מינויים

מאקו וקשת נפרדים מהבכיר: אלה הדרישות למחליף

היועץ המשפטי של מאקו מקבוצת קשת עוזב ובקבוצה מחפשים מי שייכנס לנעליו הגדולות של עו"ד לי בוטוין ששימש בתפקיד בשנים האחרונות. המנכ"ל אורי רוזן התייצב לצידו במסיבת הפרידה עם המתנה ההומוריסטית
מערכת ice | 
בניין קשת (צילום Magma Images)
אתר מאקו מקבוצת קשת נפרדת היום (ראשון) מהיועץ המשפטי של האתר, עו"ד לי בוטוין, שעוזב את הקבוצה ונחשב כאחד מעמודי התווך בשנים האחרונות באתר. באירוע הפרידה הגיש מנכ"ל מאקו, אורי רוזן, מתנת פרידה בה נרמז על עזיבתו אל כיוון ההיי-טק.
בוטוין, בוגר אוניברסיטת תל־אביב, הצטרף לקבוצת קשת ולאתר מאקו בשנת 2017, ולפני זה שימש בתפקיד דומה בפריון נטוורק. כמו כן, הוא משמש כעובד ומתנדב בעמותת "רואים רחוק" מבית קשת עם אורית חגי מנהלת הכספים בקבוצה ועוד. 
עזיבתו של בוטוין מגיעה לאחר שינוי דרמטי נוסף בהנהלת הקבוצה, עם עזיבתה של האישה החזקה בערוץ - טלי גורן, סמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת שהודיעה כי תסיים את תפקידה לאחר עשור. גורן עוזבת את התפקיד עבור ניהול והקמת חברת אימפקט שבבעלותה.
במאקו לא מצאו מחליף לנעליו של "היועמ"ש האגדי שלנו" כפי שכינה אותו גיל משעלי, שהעלה את מסיבת הפרידה בסטורי שלו באינסטגרם, והעלו משרה לחיפוש אחר היועץ המשפטי החדש לחברת מאקו. התפקיד כולל: ייעוץ משפטי ל-mako בתחום התקשורת, לרבות לשון הרע וזכויות יוצרים, ליווי תהליכים עסקיים מסחריים וטיפול בהסכמים מגוונים וליווי ויעוץ משפטי לקבוצה בתחומי דיני חברות, דיני תחרות, הגנת פרטיות, לשון הרע ועוד. יחד עם דרישות משרה של 4 שנים לפחות ניסיון במשפט מסחרי/הסכמים.
 
מתוך הסטורי של גיל משעלי, מאקו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה