מינויים

טיקטוק ישראל: אנה פלקין מונתה למנהלת הפעילות העסקית

מינוי חדש בטיקטוק ישראל. מנהל תחום הצמיחה בשנתיים האחרונות, אנה פלקין, נבחרה לנהל את הפעילות העסקית הכוללת של טיקטוק בישראל
מערכת ice |  1
אנה פלקין (צילום תומר פולטין)
טיקטוק ישראל מודיעה היום (חמישי) על מינויה של אנה פלקין, מנהלת תחום הצמיחה בטיקטוק ישראל בשנתיים האחרונות (Head of growth), למנהלת הפעילות העסקית הכוללת של טיקטוק בישראל. פלקין הקימה את מחלקת הצמיחה בטיקטוק, שמטרתה לסייע ללקוחות אסטרטגיים וסטארט-אפים ישראליים להצמיח את העסק דרך טיקטוק, ולהגיע ללב הקהילה הגלובלית של הפלטפורמה.
פלקין, כאמור, שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת תחום הצמיחה בטיקטוק ישראל בשנתיים האחרונות. לפני שהגיעה לטיקטוק שימשה כראש מערך פיתוח עסקי ואופרציה ב-eBay ישראל במדינות הצומחות בכל העולם. כמו כן, פלקין מרצה ברחבי העולם בתחומי המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי, והיא פעילה אקטיבית למען קידום נשים, שילוב נערות במקצועות טכנולוגיים וקידום מוביליות חברתית.
"אני גאה להיות חלק מארגון שמעורר יצירתיות ברחבי העולם, מניע תרבויות ומטפח קהילה גלובלית שחוגגת גיוון והכלה. אני נרגשת מההזדמנויות הרבות הגלומות בתפקיד החדש ושמחה להוביל את האנשים המצוינים שלצידי בטיקטוק ישראל", אמרה אנה פלקין על התפקיד החדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהיכרות מקצועית קצרה מדובר בבן אדם נוראי
    גל 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערינו אין בעולם התאמה בין טוב לב להצלחה לעיתים אפילו הפוך. פה כנראה שיש הצלחה ושכל אבל אופי מזעזע
    סגור