בארץ

ביבי לא עם הגולן? זו הסיבה לעיכוב מינוי גולן לשרה

הכנסת הייתה אמורה לאשר היום את מינויה של חה"כ גולן לשרה (כפי שאישרה את מינוי ח"כ ארבל לשר הבריאות והפנים) אך נראה שלרה"מ נתניהו תוכניות אחרות לחברת מפלגתו. על פי הדיווחים, נתניהו מעוניין שגולן תשמש כקונסולית ישראל בניו־יורק
מערכת ice |  1
מאי גולן ובנימין נתניהו (צילום דוברות הכנסת, דני שם טוב)
על פי פרסום בחדשות 12, מינויה של השרה מאי גולן לשרה לקידום מעמד האישה לא אושר היום (רביעי) בכנסת, בניגוד למינוי חה"כ משה ארבל מש"ס שאושר לתפקיד שר הבריאות והפנים. הסיבה לכך היא שנתניהו מפעיל על גולן לחץ רב להסכים להתמנות לקונסולית ישראל בניו־יורק במקום אסף זמיר, היא הרצון שלו להחליש את "קבוצת יריב לוין" בליכוד - אותה קבוצה שגולן נמצאת בה.
נדמה שלאחר שנתניהו הבין שלא יוכל לרצות את שר המשפטים לוין עם הרפורמה המשפטית, הוא מנסה לפרק מוקדי כוח שונים בליכוד שעשויים לאיים עליו ועל שלטונו כיושב ראש המפלגה. נדמה שנתניהו חושב על היום שאחרי העברת הרפורמה המשפטית המרוככת (או ביטול הרפורמה לגמרי) ומבין שהוא צריך לפרק את אלו שיוכלו לאיים על שלטונו בעזרת "נפנוף" הוויתור שלו.
מהליכוד נמסר בתגובה: "ההצעה שהוצעה לשרה גולן לכהן כקונסול בניו־יורק היא בשל יכולות ההסברה המצוינות שלה באנגלית. בניגוד לפרסום, אין לכך שום קשר לשר לוין שאין מי שראש הממשלה מעריך וסומך עליו יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלא נהנה לבד
    אני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שרק אנחנו בישראל נהנה מהעילוי התרבותי , שיכלי , מנטלי , וולגארי . שגם באמריקה יהנו קצת מכל הטוב הזה
    סגור