מינויים

המינוי של שר התקשורת קרעי לתפקיד מנכ"ל המשרד

מימון שמילה, שכיום מכהן כמנהל מינהל ההנדסה במשרד התקשורת, ימונה לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת לבחירתו של השר שלמה קרעי
מערכת ice | 
מימון שמילה
שר התקשרות שלמה קרעי הכריז היום (שלישי) כי בכוונתו למנות את מימון שמילה לתפקיד המנכ"ל המשרד. שמילה כיום משמש כמנהל מינהל ההנדסה במשרד התקשורת.  שמילה בעל ותק של 12 שנים במשרד התקשורת במהלכן כיהן במספר תפקידים ניהוליים בכירים, ומחזיק בתואר ראשון בהנדסת חשמל ומחשבים ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.  
שר התקשורת קרעי: "הודעתי היום על כוונתי למנות את מימון שמילה למנכ״ל משרד התקשורת. שמילה מנהל ותיק ומנוסה הן במשרד והן בשוק התקשורת וידע להוביל את המשרד אל מול האתגרים שנצבים בפנינו. בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות למנכ״לית היוצאת לירן אבישר בן חורין על ההתגייסות והעבודה המאומצת בחודשיים האחרונים״.
ביום ראשון, הודיעה מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין כי בקרוב תפרוש מתפקידה. "בימים רוויי סערות עשינו יחד מסע 'אל האפשר' בעבודתה של ממשלה למען הציבור – זכותנו הגדולה וחובתנו המובהקת", כך הודיעה במכתב ששלחה לעובדי המשרד. בן-חורין מונתה לתפקיד ב-2020 על ידי שר התקשורת דאז יועז הנדל.
עם כניסתו של קרעי לתפקיד הוחלט כי בן-חורין תסיים את תקופה במשרד, אך פרישתה התעכבה לאחר שמועמדו של השר לא אושר בוועדת המינויים.  החודשים האחרונים של בן-חורין בתפקיד היו סוערים במיוחד על רקע הרפורמות שתכנן השר קרעי להעביר, בעיקר בנוגע לתאגיד השידור הישראלי, שפעמים רבות קודמו ללא התייעצות עימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה