מינויים

חברת סייברסטארטס מודיעה על מינויה של אמילי הית' כשותפה בקרן

חברת סייברסטארטס מודיעה על מינויה של אמילי הית' כשותפה בקרן. הית' תובל שורת השקעות ועסקאות מטעם הקרן ותספק מעטפת ליווי ותמיכה לחברות וליזמים
מערכת ice | 
אמילי הית' (צילום יחצ)
סייברסטארטס מודיעה היום על מינויה של המשקיעה האמריקאית אמילי הית' לשותפה בקרן. עם הצטרפותה, אמילי תוביל שורת השקעות ועסקאות מטעם הקרן, שמנהלת כיום כ- 374 מיליון דולר, וכן תספק מעטפת ליווי ותמיכה לחברות הפורטפוליו וליזמים בשלבים מוקדמים ומאוחרים.
סייברסטארטס, הוקמה בשנת 2018 והפכה לאחת מקרנות ההון סיכון המצליחות בעולם ומתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. לסייברסטארטס מודל ייחודי המגובה בקהילה של יזמים, והמשקיעים והשותפים (LPs) שלה הם מהדמויות המובילות בתעשייה הישראלית ועולמית, שמעניקים ייעוץ אסטרטגי והכוונה  לחברות הפורטפוליו וליזמים, החל ממפת הדרכים של המוצר עד לגיוס כוח האדם וכל מה שביניהם. 
אמילי הית'  מצטרפת לקרן עם יותר מ- 20 שנות ניסיון כמנהלת בכירה ומשקיעה בתעשיית הסייבר העולמית, במהלכן שימשה כסמנכ"לית האבטחה בתאגידי ענק כמו חברת התעופה United Airlines וחברת הטכנולוגיה Docusign, שפיתחה פיתרון לחתימה אלקטרונית מאובטחת ונסחרת בנאסד"ק בשווי של יותר מ- 15 מיליארד דולר.  
אמילי הית', שותפה בסייברסטארטס: "אני נרגשת להצטרף לקרן סייברסטארטס ולעבוד לצד המוחות המבריקים ביותר בתעשיית הסייבר העולמית. התשוקה שלי תמיד הייתה לתמוך ביזמים מגוונים ויצירתיים ולסייע להם להניע שינוי אמיתי. אני מצפה לחלוק את הידע והניסיון שלי עם חברות הפורטפוליו ולעזור להצמיח את הדור הבא של היזמים, שיידעו לתת מענה לאיומים המשתנים בשוק הנוכחי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה