מינויים

עינת הולנדר הוניגסברג מונתה לסמנכ"לית השיווק ב-BSH ישראל

מינוי חדש בחברת BSH ישראל - עינת הולנדר הוניגסברג מונתה לסמנכ"לית השיווק ביבואנית מותגי החשמל בוש, סימנס ועוד. בעשור האחרון הולנדר הוניגסברג עבדה במספר תפקידי שיווק בחברה
מערכת ice | 
עינת הולנדר הוניגסברג (צילום ענבל מרמרי)
חברת BSH ישראל, היבואנית הרשמית של מותגי החשמל בוש, סימנס, קונסטרוקטה ומותג היוקרה גגנאו, מודיעה היום (שני) על מינויה של עינת הולנדר הוניגסברג לסמנכ"לית השיווק בחברה. מינויה של הולנדר הוניגסברג מגיע לאחר שקידמה ופיתחה את המערך השיווקי של החברה ב-10 השנים האחרונות, כאשר שמונה שנים מתוכן מילאה תפקיד מפתח בתור מנהלת תקשורת שיווקית של BSH ישראל.
במסגרת תפקידה, כחלק מצמיחתה המקצועית של היבואנית BSH ישראל, תוביל הולנדר הוניגסברג את ניהול המערך השיווקי של BSH תוך בניית האסטרטגיה השיווקית של המותגים בכל המדיות, תקדם את פרויקט Marketing Automation – הגדרת קהלים מבוססים DATA ותנהל את מועדון הלקוחות של החברה.

דוד חקק, מנכ"ל BSH ישראל, ברך: "עינת בעלת ניסיון עשיר בעולמות השיווק והפרסום, וכן בשנים האחרונות הובילה מהלכים שיווקיים משמעותיים שקידמו את מותגי החברה בישראל. אני מאחל לעינת המון הצלחה בתפקידה החדש, וסבור שהמקצועיות הודיע שלה יצמיחו את BSH ישראל לקטגוריות ולהצלחות נוספות".
עינת הולנדר הוניגסברג, סמנכ"לית שיווק BSH ישראל, התרגשה: "שמחה ונרגשת על המינוי החדש. ב-10 השנים האחרונות שאני עובדת ב-BSH גאה להתקדם ולהיות חלק מחברה שדוגלת במקצועיות, איכות וסטנדרט גבוה, תוך שמירה על ערכי קיימות, ומצפה להוביל את החברה לפסגות חדשות".
הולנדר הוניגסברג, בת 35, נשואה ואמא לשתי בנות, בעלת ניסיון עשיר בעולמות השיווק והפרסום. נוסף על כך, בעלת תואר ראשון LL.B במשפטים ותואר ראשון B.A עסקים והתמחות בשיווק מאוניברסיטת רייכמן, עורכת דין מוסמכת וחברה בלשכת עורכי הדין. את דרכה בתחום השיווק החלה במשרד הפרסום לשעבר – פוקס, גורן, גלעדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה